• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Evolution of Customer Education: Why Product Training is No Longer Enough with Debbie Smith скачать в хорошем качестве

The Evolution of Customer Education: Why Product Training is No Longer Enough with Debbie Smith 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Evolution of Customer Education: Why Product Training is No Longer Enough with Debbie Smith
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Evolution of Customer Education: Why Product Training is No Longer Enough with Debbie Smith в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Evolution of Customer Education: Why Product Training is No Longer Enough with Debbie Smith или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Evolution of Customer Education: Why Product Training is No Longer Enough with Debbie Smith в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Evolution of Customer Education: Why Product Training is No Longer Enough with Debbie Smith

Companies have always trained customers to use their products. But what's changing? The traditional way of training customers on products focused heavily on the “how”—how does your product work? While this checked a lot of the boxes for many years, customers’ expectations have evolved and businesses need to get more out of each customer. Feature training is no longer enough. Today, companies need customers to focus on the “why”—why should customers be using a product, why should they be using a feature, what best practices can they adopt when using, etc. This is digital customer education and it's becoming the new standard of training. In this webinar, Debbie Smith, Customer Education Management Association President, and Steve Cornwell, Northpass CEO & Founder, will discuss the evolution of customer education from traditional training to digital customer education. And why, especially in this economy, it's more important than ever to make the change. You'll learn: How switching from traditional training to digital customer education will have a positive impact on your customers How digital customer education increases core business metrics How to successfully transition from traditional training to digital customer education

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5