У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Rebuild a Porsche 911 M-Caliper in 2 Minutes. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
OK, granted, we did a little dis-assembly, plating and piston prep before we got here but, this will show you how they go back together. We are "HUGE" proponents of plating your calipers. ATE zinc plated the calipers at the factory for a reason. Zinc is the best of all the platings at rust protection. 99.9% of caliper failures can be attributed to rust. Your plating has worn off the exterior "and" the interior of your caliper. Water will find it's way into your hydroscopic brake system and, when it does, you get rust. Rust and old fluid form to make a bond and you have a stuck piston. If you rebuild your calipers without plating them, rust will form again in a "very" short period of time. If you have any caliper questions, feel free to give us a call. We restore them all.