У нас вы можете посмотреть бесплатно Reporting - How to add a calculation to a report (11.2.2) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Calculations enable you to create new data and answer questions that cannot be answered by the source columns. In a report 3 types of calculations: simple, query and layout can be created. Using a calculation into a report can make it more meaningful by deriving additional information from the data source. Calculations created in a report are available only in that report. Calculations can be added to lists, crosstabs and other data containers such as data tables, and to a page header, body, or footer. If a calculation is going to be used in multiple reports or dashboards, or by multiple authors, create it in a data module so it is created once and shared by many. In this video you will see how to create a calculation using 2 numeric values, how to create a query calculation, how dates can be used in a calculation, how to create custom data groups and how to create a layout calculation.