У нас вы можете посмотреть бесплатно Oppose Door Zone Bike Lanes! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Competent CyclingSavvy St. Louis instructor, Karen Karabell, is shown commuting down 4-lane Manchester Ave. - MO Route 100, while happily and safely controlling the curb lane in August 2013. That is contrasted with the situation in November 2013 after Missouri DOT (MODOT) had removed a travel lane to add bike lanes. This forces seasoned cyclist, Nick Kasoff, to ride dangerously close to the door zone of a parked van. The novice and/or less confident and informed cyclist may welcome bike lanes but, in reality, they confer permanent second class status on cyclists, while increasing the risk of car-bike collisions. Bike lanes should generally be opposed because they confine cyclists either to the road edge or to the door zone when on-street parking is allowed. Please visit http://tinyurl.com/ldz6vtz titled "Do bike lanes and bike boxes make roads safer or more dangerous for cyclists?" for more information.