• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How To Charge For Design—Value Based Pricing скачать в хорошем качестве

How To Charge For Design—Value Based Pricing 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How To Charge For Design—Value Based Pricing
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How To Charge For Design—Value Based Pricing в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How To Charge For Design—Value Based Pricing или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How To Charge For Design—Value Based Pricing в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How To Charge For Design—Value Based Pricing

Do your clients not see the value in hiring you to do strategy? Confused about how to price creative services? Are you charging hourly versus value-based pricing? Is there a better way to determine what is fair to you and fair to the client? Watch this video and see how much money you are potentially leaving on the table by not pricing the client. Price the client and not the job. Stop selling. Start serving. Learn more about our Business Bootcamp, designed to help you attract the right clients and grow your business: https://ftris.me/oIBrMZW 00:21 - How do I get clients to come to me for brand strategy 4:50 - The difference between amateurs and professionals 08:02 - Roleplay 09:00 - How to get more jobs 11:00 - Whoever asks more questions is in control of the conversation 12:36 - Roleplay #2 - Chris shows us how it’s done 14:30 - Here’s what I heard 19:49 - Why Paul feels like he can’t do it 22:20 - How do we help our clients understand value 25:13 - How do you have the money conversation 28:43 - I don’t know how much value it’s going to bring, I just know what it’s going to cost 30:32 - What’s this conference worth to you 34:32 - Recap Interested in learning more? Consider reading Blair Enns book, “Pricing Creativity”: https://www.winwithoutpitching.com/pr... Watch “Pricing Work & Creativity”:    • Pricing Design Work & Creativity (The Guide)   #PricingCreativity #ValueBasedPricing #AIGADesignConf #TheFutur #ChrisDo === 🚀 Futur Accelerator The step-by-step blueprint and coaching program designed to get your creative business off the ground: https://thefutur.com/accelerator 🥇 Futur Pro The professional creative community designed to grow your personal brand, your business, and your network: https://thefutur.com/pro ✍️ Other Courses, Templates, and Tools: https://thefutur.com/shop 🎙 The Futur Podcast: https://thefutur.com/podcast Recommended books, tools, music, resources, typefaces & more: https://thefutur.com/recommendations Music by Epidemic Sound: http://share.epidemicsound.com/thefutur Shorts Playlist: https://www.youtube.com/@thefutur/shorts We love getting your letters. Send them here: The Futur c/o Chris Do 1702 Olympic Blvd. Santa Monica, CA 90404 *By making a purchase through any of our affiliate links, we receive a very small commission at no extra cost to you. This helps us on our mission to provide quality education to you. Thank you. — Host– Chris Do Content Director– Matthew Encina Cinematography– Aaron Szekely, Mark Contreras, Ricky Lucas, Jona Garcia Live Editor– Jona Garcia Editor– Stewart Schuster, Mark Contreras, Aaron Szekely, Ricky Lucas, Jona Garcia Social Team: Elle Money, Alex Burlui Futur Theme Music – Adam Sanborne http://www.adamsanborne.com Typefaces: Futura, DIN, Helvetica Neue, Calibre Futur theme song— Adam Sanborne

Comments
  • How To Build A Successful Personal Brand in 2024 (Full Masterclass) 1 год назад
    How To Build A Successful Personal Brand in 2024 (Full Masterclass)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Pricing Design Work & Creativity (The Guide) 9 лет назад
    Pricing Design Work & Creativity (The Guide)
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Ron Baker - Value based Pricing 6 лет назад
    Ron Baker - Value based Pricing
    Опубликовано: 6 лет назад
  • When to discuss budget during a sales call—Role Play 4 года назад
    When to discuss budget during a sales call—Role Play
    Опубликовано: 4 года назад
  • Selling Without Being Salesy: The Kind Way to Sell. 1 год назад
    Selling Without Being Salesy: The Kind Way to Sell.
    Опубликовано: 1 год назад
  • Разведчик о том, как использовать людей 5 месяцев назад
    Разведчик о том, как использовать людей
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • ⚡️НОВОСТИ | ПОДЖОГ КИНОТЕАТРА В МОСКВЕ | РАЗБИЛСЯ САМОЛЕТ | СВОШНИКАМ ПЕРЕСТАНУТ ПЛАТИТЬ 2 часа назад
    ⚡️НОВОСТИ | ПОДЖОГ КИНОТЕАТРА В МОСКВЕ | РАЗБИЛСЯ САМОЛЕТ | СВОШНИКАМ ПЕРЕСТАНУТ ПЛАТИТЬ
    Опубликовано: 2 часа назад
  • Резервист - не контрактник 2 часа назад
    Резервист - не контрактник
    Опубликовано: 2 часа назад
  • Как создать и развить креативное агентство (с Крисом До) 3 года назад
    Как создать и развить креативное агентство (с Крисом До)
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to respond to the 3 most common Client Objections in Sales 9 лет назад
    How to respond to the 3 most common Client Objections in Sales
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Brand Strategy For Designers: How to Get Started (Part 1) 1 год назад
    Brand Strategy For Designers: How to Get Started (Part 1)
    Опубликовано: 1 год назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • ⚡️ Удар «Кинжалами» по Киеву || Срочный вылет Зеленского из страны 5 часов назад
    ⚡️ Удар «Кинжалами» по Киеву || Срочный вылет Зеленского из страны
    Опубликовано: 5 часов назад
  • Beginners Guide to Sales & Marketing - Chris Do 2 года назад
    Beginners Guide to Sales & Marketing - Chris Do
    Опубликовано: 2 года назад
  • BCG Interactive Case Interview Practice #2: Drug Pricing 5 лет назад
    BCG Interactive Case Interview Practice #2: Drug Pricing
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Нейробиолог: Как не отупеть к 50 годам. Связь слабоумия и привычек | Владимир Алипов 1 год назад
    Нейробиолог: Как не отупеть к 50 годам. Связь слабоумия и привычек | Владимир Алипов
    Опубликовано: 1 год назад
  • How to Ask Better Questions | The Art of Listening & Communication 1 год назад
    How to Ask Better Questions | The Art of Listening & Communication
    Опубликовано: 1 год назад
  • Основатель Futur Крис До | Как донести свою ценность и стать известным | Awwwards Сан-Франциско 6 лет назад
    Основатель Futur Крис До | Как донести свою ценность и стать известным | Awwwards Сан-Франциско
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 3 Pricing Strategies - How To Price Your Service 2024 2 года назад
    3 Pricing Strategies - How To Price Your Service 2024
    Опубликовано: 2 года назад
  • Что отличает УСПЕШНЫХ ЛЮДЕЙ от ВСЕХ остальных? | Татьяна Мужицкая 1 месяц назад
    Что отличает УСПЕШНЫХ ЛЮДЕЙ от ВСЕХ остальных? | Татьяна Мужицкая
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5