У нас вы можете посмотреть бесплатно Motorul VW 2.0 TDI EA288 EURO5 EURO 6 | Probleme specifice costuri exploatare reparatii intretinere или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Un subiect de interes pentru noi romanii, iubitori ai masinilor din grupul VAG: Volkswagen, Audi, Seat si Skoda. Discutam astazi despre motorul de 2.0 TDI, seria EA288, care poate fi regasit in urmatoarele coduri de motor si implicit modele de masini: 110 kW (150 PS; 148 bhp) at 3,000 - 4,000 rpm; 320 N⋅m at 1,750–3,000 rpm — CRLB Passat B8 Golf SV 110 kW (150 PS; 148 bhp) at 3,000 - 4,000 rpm; 340 N⋅m at 1,750–3,000 rpm — DFEA, DFEB, DFGA Passat B8 110 kW (150 PS; 148 bhp) at 3,500 rpm; 320 N⋅m at 1,750–3,000 rpm — CRBC Audi A3, Golf VII, Golf VIII, SEAT Leon 135 kW (184 PS; 181 bhp) at 4,000 rpm; 380 N⋅m at 1,750–3,000 rpm — CUNA, CUPA Audi A3, Golf VII, SEAT Leon 140 kW (190 PS; 188 bhp) at 3,500 - 4,000 rpm; 400 N⋅m at 1,750–3,000 rpm — DDAA, DFCA Passat B8 140 kW (190 PS; 188 bhp) at 3,800 rpm; 400 N⋅m — CNHA Audi B8 A4, Volkswagen Passat 2015 176 kW (239 PS; 236 bhp) at 4,000 rpm; 500 N⋅m — CUAA Volkswagen Passat 2015 TDI BiTurbo Folosim drept cobai motorul de pe Skoda noastra Octavia, de 184 de cai putere, EURO 6, cod motor CUNA. Ce costuri implica pentru intretinere, exploatare si reparatii, vedeti in episodul de astazi. Enjoy! Cine suntem si unde ne gasiti: www.inspectorauto.ro Cu ce te putem ajuta: https://inspectorauto.ro/ro/inspector... Ce spun clientii despre noi: https://inspectorauto.ro/ro/testimoni... Pagina noastra de Facebook: / inspectorauto Instagram: / inspectorauto.ro