• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

1955 Chevy 8.8 swap скачать в хорошем качестве

1955 Chevy 8.8 swap 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
1955 Chevy 8.8 swap
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 1955 Chevy 8.8 swap в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 1955 Chevy 8.8 swap или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 1955 Chevy 8.8 swap в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



1955 Chevy 8.8 swap

Disclaimer: I am not a professional, this is simply MY personal journey of work and learning as I go. For this video i wanted to cover the process of us cutting the axle tubes and relocating the pinion's center on an 8.8 we picked up for our nomad build following a successful rework of an 8.8 for our 55 210. This process was fairly simple, with us stripping the rear end and cutting the tubes 8" from the flange (though you can do it anywhere measurement wise) and relocating the tubes to the opposing sides before welding them back up, moving the pinion almost 3" to the driver side thereby getting it closer to center. The template we used to drill the axles was part number 8021392 from summit, and we went with 7/16X20 press in studs, either 1 1/2 or 1 11/16 long to replicate the original setup on the 55. The u-joint used was part number 353 to pair the 55 driveshaft to the ford 8.8 flange. we utilized the 55's factory leaf spring perch mounts, and will use the factory 55 mounts that bolts on to the springs and rear end with the shock mount attached. by stripping the factory 55 e brake housing and trimming the locking tabs to fit the ford 8.8 housing and lock, you can feed the 8.8 cable INTO the 55 housing and pair them with a crimping tool to utilize the e brake on the rear end, though it CAN conflict with exhaust in the case of my 55 210. I hope this helps somebody who was concerned with cutting their housing, and sheds some light on the entire process. feel free to message me on any of the tri five Facebook pages for any further questions, and thanks for watching!

Comments
  • 1963 Chevrolet Biscayne Positraction Differential Overhaul - Part 1 - Disassembly 11 лет назад
    1963 Chevrolet Biscayne Positraction Differential Overhaul - Part 1 - Disassembly
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Реставрация заднего моста на заброшенном автомобиле Chevrolet Tri 5! 2 года назад
    Реставрация заднего моста на заброшенном автомобиле Chevrolet Tri 5!
    Опубликовано: 2 года назад
  • 55 Chevy Time Capsule, Built As A Hot Rod In 1968 6 месяцев назад
    55 Chevy Time Capsule, Built As A Hot Rod In 1968
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Задний бензобак для моего пикапа Chevrolet 1956 года! Вот недорогой вариант установки заднего бен... 1 год назад
    Задний бензобак для моего пикапа Chevrolet 1956 года! Вот недорогой вариант установки заднего бен...
    Опубликовано: 1 год назад
  • Fitting Ridetech rear 4 link to 1955 Chevrolet Bel Air , product review 2 года назад
    Fitting Ridetech rear 4 link to 1955 Chevrolet Bel Air , product review
    Опубликовано: 2 года назад
  • TFS: Как сузить Ford 8.8. Часть 1 — Разборка 7 лет назад
    TFS: Как сузить Ford 8.8. Часть 1 — Разборка
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Narrowing a Ford 8.8 | 1965 Mustang #3 2 года назад
    Narrowing a Ford 8.8 | 1965 Mustang #3
    Опубликовано: 2 года назад
  • Explorer 8.8 axles drilled to GM 5 x 4.75 pattern 8 лет назад
    Explorer 8.8 axles drilled to GM 5 x 4.75 pattern
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Как собрать заднюю часть Chevrolet на 10 и 12 болтов — от начала до конца 6 месяцев назад
    Как собрать заднюю часть Chevrolet на 10 и 12 болтов — от начала до конца
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • How To C-notch and Install an 8.8 Rear End.  Andrew’s 56 Chevy Build Part One. 2 года назад
    How To C-notch and Install an 8.8 Rear End. Andrew’s 56 Chevy Build Part One.
    Опубликовано: 2 года назад
  • Narrowing the Nova's Ford 8.8 Axle 2 года назад
    Narrowing the Nova's Ford 8.8 Axle
    Опубликовано: 2 года назад
  • 1957 Chevy 150 Gasser 8 лет назад
    1957 Chevy 150 Gasser "Black Widow"
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 55 Chevy Hotrod Boosted LS Swap! 1 год назад
    55 Chevy Hotrod Boosted LS Swap!
    Опубликовано: 1 год назад
  • 55 Gasser Rear Tail Panel and Corners Done! 4 года назад
    55 Gasser Rear Tail Panel and Corners Done!
    Опубликовано: 4 года назад
  • Explorer 8.8 to GM 5 x 4.75 Rear Axle 2 года назад
    Explorer 8.8 to GM 5 x 4.75 Rear Axle
    Опубликовано: 2 года назад
  • Pulling a Junkyard Ford 8.8 Rear Axle 3 года назад
    Pulling a Junkyard Ford 8.8 Rear Axle
    Опубликовано: 3 года назад
  • Summit Racing 1955-1957 Chevrolet TriFive Frame Reinforcement Kit Installation 7 лет назад
    Summit Racing 1955-1957 Chevrolet TriFive Frame Reinforcement Kit Installation
    Опубликовано: 7 лет назад
  • 1955-1957 Chevy wagon spare tire delete, tailgate, filler panel installation for a larger fuel tank 4 года назад
    1955-1957 Chevy wagon spare tire delete, tailgate, filler panel installation for a larger fuel tank
    Опубликовано: 4 года назад
  • 1955 Chevrolet Bel Air rear axle upgrade using Quick Performance! 2 года назад
    1955 Chevrolet Bel Air rear axle upgrade using Quick Performance!
    Опубликовано: 2 года назад
  • FULL REBUILD: 1949 Chevy 3100 Truck with a Hopped Up Straight Six and Patina Paint 5 лет назад
    FULL REBUILD: 1949 Chevy 3100 Truck with a Hopped Up Straight Six and Patina Paint
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5