У нас вы можете посмотреть бесплатно Photo - Realistic Leaf Material (Photogrammetry) in Substance 3D Designer - Tutorial или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Here, you can learn how to create a photorealistic leaf material in Substance 3D Designer, using photoscanned leaf image resources. This tutorial covers: Background knowledge about leaf scanning (best practices) How to import leaf scans into Substance 3D Designer How to add material definition like Roughness to leaves How to create Normal Map, Displacement, Base Color, Roughness, AO from scanned leaf data set The video is presented to you by Dennis Welling, professional Environment / Foliage Artist in AAA games industry. Feel free to check out my Artstation! I also sell products there if you are interested. :) https://www.artstation.com/denniswelling