• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Get Customer Feedback for Your Business | The Journey скачать в хорошем качестве

How to Get Customer Feedback for Your Business | The Journey 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Get Customer Feedback for Your Business | The Journey
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Get Customer Feedback for Your Business | The Journey в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Get Customer Feedback for Your Business | The Journey или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Get Customer Feedback for Your Business | The Journey в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Get Customer Feedback for Your Business | The Journey

If you want to sell more products, better serve your clients, or improve your business, you need to do something important. You need to gather feedback and insights about your brand through a customer survey. A customer survey helps you get a good look at your business and identify ways to improve. Before you start writing your customer survey questions, here are some best practices in mind. Check out more The Journey content at https://bit.ly/GDTheJourney. ✅ Read about it on our blog ➜ https://bit.ly/3vVSKrUGoDaddy 0:12 How to get customer feedback for your business 1:03 Creating a customer survey 4:12 Get customers to complete a survey Know your goals before you begin Don’t conduct a customer survey just because you know you should. Instead, consider what you want to gain from the survey. Outline your business goals before you begin. Consider all question formats As you develop questions for your customer survey, think about what format will help you collect the best feedback. Include follow-up questions when relevant To gain additional insights, consider asking follow-up questions. Ask “how” questions Don’t ask “Do you like the product?” Instead, ask “How well would you rank the product?” or “How would you describe the product?” Include a “non-answer” answer If survey takers must select an answer, allow them to choose a non-answer if they don’t want to or can’t respond. Don’t lead on survey takers To get the most useful and truthful answers, don’t lead survey takers into the answers you want them to provide. Be specific Don’t ask “How would you rate your overall customer experience?” Instead ask, “How would you rate the onboarding process?” As you create questions, consider how you can use the customer survey at a later time. Use questions that will be relevant over a long period of time and ask questions that will provide data you can compare over time. The Journey is what everyday entrepreneurs, like you, need to follow in the pursuit of online success. Our experienced GoDaddy Guides are here to take you through all the steps, both big and small, that you encounter every day. Want to learn about more ways to grow your business? Subscribe to GoDaddy on YouTube: http://bit.ly/GoDaddy-Subscribe GoDaddy links: https://www.godaddy.com    / godaddy     / godaddy     / godaddy     / godaddy   #TheJourney #Business #GoDaddy #Entrepreneur #HowtoStartaBusiness #Customer #Reviews

Comments
  • How To Measure Customer Satisfaction Without Surveys 7 лет назад
    How To Measure Customer Satisfaction Without Surveys
    Опубликовано: 7 лет назад
  • How to Use Online Tools to Boost Charitable Donations | The Journey 5 лет назад
    How to Use Online Tools to Boost Charitable Donations | The Journey
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 7 лет назад
    "Get in the Van" and Other Tips for Getting Meaningful Customer Feedback
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Как стартапы получают (ДЕЙСТВИТЕЛЬНО) полезную обратную связь от пользователей 3 года назад
    Как стартапы получают (ДЕЙСТВИТЕЛЬНО) полезную обратную связь от пользователей
    Опубликовано: 3 года назад
  • How not to take things personally? | Frederik Imbo | TEDxMechelen 5 лет назад
    How not to take things personally? | Frederik Imbo | TEDxMechelen
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Energy Storage, But Make It Complicated 2 дня назад
    Energy Storage, But Make It Complicated
    Опубликовано: 2 дня назад
  • The single biggest reason why start-ups succeed | Bill Gross | TED 10 лет назад
    The single biggest reason why start-ups succeed | Bill Gross | TED
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Client Feedback 3 года назад
    Client Feedback
    Опубликовано: 3 года назад
  • What if customers become friends? Steven van Belleghem at TEDxEde 12 лет назад
    What if customers become friends? Steven van Belleghem at TEDxEde
    Опубликовано: 12 лет назад
  • 4 шага к продаже вашего онлайн-курса с нулевой аудиторией 3 года назад
    4 шага к продаже вашего онлайн-курса с нулевой аудиторией
    Опубликовано: 3 года назад
  • 4 секрета, как легко и интересно произнести тост в любой компании/ Как удивить всех на празднике? 3 дня назад
    4 секрета, как легко и интересно произнести тост в любой компании/ Как удивить всех на празднике?
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Как привлечь первых клиентов | Startup School 2 года назад
    Как привлечь первых клиентов | Startup School
    Опубликовано: 2 года назад
  • How to Collect Customer Feedback for Growing and Improving Your Business 1 год назад
    How to Collect Customer Feedback for Growing and Improving Your Business
    Опубликовано: 1 год назад
  • Заключительное слово для собеседования Sure-Fire — 5 волшебных слов для получения работы 4 года назад
    Заключительное слово для собеседования Sure-Fire — 5 волшебных слов для получения работы
    Опубликовано: 4 года назад
  • 7 вещей, на которые следует обратить внимание при собеседовании на должность менеджера кухни в ре... 2 года назад
    7 вещей, на которые следует обратить внимание при собеседовании на должность менеджера кухни в ре...
    Опубликовано: 2 года назад
  • How to BUY & SELL Domain Names in 2025! | The Journey 6 лет назад
    How to BUY & SELL Domain Names in 2025! | The Journey
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Testing Your Product and Getting Feedback: Crash Course Business Entrepreneurship #7 6 лет назад
    Testing Your Product and Getting Feedback: Crash Course Business Entrepreneurship #7
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Краткое описание Agile Product Ownership 13 лет назад
    Краткое описание Agile Product Ownership
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Если у тебя спросили «Как твои дела?» — НЕ ГОВОРИ! Ты теряешь свою силу | Еврейская мудрость 2 недели назад
    Если у тебя спросили «Как твои дела?» — НЕ ГОВОРИ! Ты теряешь свою силу | Еврейская мудрость
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Серебро по $71 — это ГЛУБОКИЙ НАРКОЗ, который уничтожит ваш КАПИТАЛ | Уоррен Баффет 1 день назад
    Серебро по $71 — это ГЛУБОКИЙ НАРКОЗ, который уничтожит ваш КАПИТАЛ | Уоррен Баффет
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5