• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to rebuild your own stock hx35/40 hy35 and He351cw yourself. скачать в хорошем качестве

How to rebuild your own stock hx35/40 hy35 and He351cw yourself. 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to rebuild your own stock hx35/40 hy35 and He351cw yourself.
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to rebuild your own stock hx35/40 hy35 and He351cw yourself. в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to rebuild your own stock hx35/40 hy35 and He351cw yourself. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to rebuild your own stock hx35/40 hy35 and He351cw yourself. в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to rebuild your own stock hx35/40 hy35 and He351cw yourself.

More detailed video going through the steps and what to check for. Whether your re building your original turbo or going through a clone unit to make sure it isn’t going to come apart on you. Min max side to side is .0128 to .0195” but like I said. As long as it’s not hitting the cover it will run. And not so tight that the oil clearence safe inadequate. Run out front to back is really important and the spec is .0015” to .0037”. The book does not show a piston ring end gap spec. But what’s in the video is a safe range. Per spec the amount of imbalance allowed is .002 ounce inches which comes out to .0567 grams inch which is kinda wild. I shoot for a maximum of .015 grams inch and generally bring most assemblies down to .003 to .01 grams inch. The more ya know I guess. Makes sense why most the time you can swap out wheels and usually they live though. Hopefully this helps ya out. :) if your interested in having turbo work done my cell is 2094844227 and my email is [email protected]

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5