У нас вы можете посмотреть бесплатно The Playbook to Building a Customer Reference Program with Talkdesk | SaaStr Software Community или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Learn from Talkdesk SVP of Client Services how to build a Customer Reference Program. How to create boundaries and norms with the sales team, how to find customer advocates, how to build and scale your program, as well as the difference between incentivized vs. reward program. Without considerations and principles Customer Reference Programs can falter. Want to join the SaaStr community? We're the 🌎largest community for B2B software. Subscribe for weekly updates: https://bit.ly/2IlxeYl Twitter: / saastr LinkedIn: / 2724976 Quora Group: https://www.quora.com/q/cloud Facebook: / saastr Instagram: / saastr Our North American Event: https://bit.ly/2OXeAYh Our European Event: https://bit.ly/2OZTad8