У нас вы можете посмотреть бесплатно How to “Genchi Genbutsu” your funnel или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
One of Toyota’s key principles is called Genchi Genbutsu — literally translating to “real location, real thing.” Instead of creating theories about how your prospects interact with your marketing touchpoints, web pages, and forms, simply test them. With real people. In real-life scenarios. You can do it manually — by inviting such users to moderated interviews and asking them to review your funnel. Or you can automate it, using various usability platforms to find your ideal prospects and ask them for feedback. Let us know in the comments if you’d like tips on the best methods and tools for this!