У нас вы можете посмотреть бесплатно Indoor test или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This is indoor test for my O.M.A. game engine that i am currently busy with writing. It is using DX9 API and its based on deferred rendering techniques. Things that this demo is focused on: Lights are using pyramid "volume" mesh to tag pixel which should not be lit to save GPU processing time, using stencil masking based on whether camera is out or in volume. There is two types of lights, point/omni witch uses 4 pyramids that forms a box and spot light (1 pyramid). Then there is a flashlight with projective texture. HDR lightning, simulating eye adaptation based on lightness intensity. "HW accelerated" shadows using depth stencil as texture for "free" percentage-closer filtering...etc. Still need more tweaking.