• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

URGENT: Meta's Interest Targeting OFFICIALLY DEAD - What Smart Advertisers Are Doing Instead скачать в хорошем качестве

URGENT: Meta's Interest Targeting OFFICIALLY DEAD - What Smart Advertisers Are Doing Instead 3 weeks ago

ecommerce

ecommerce advertising

ecom ads

meta ads

google ads

shopify

shopify store

shopify store ads

how to run ecommerce ads

grow shopify store

ad spend secrets

luke smith

simply converting

advertising for ecom

facebook ads

facebook ecom ads

instagram ads for ecommerce

ad spend

ecom ROAS

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
URGENT: Meta's Interest Targeting OFFICIALLY DEAD - What Smart Advertisers Are Doing Instead
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: URGENT: Meta's Interest Targeting OFFICIALLY DEAD - What Smart Advertisers Are Doing Instead в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно URGENT: Meta's Interest Targeting OFFICIALLY DEAD - What Smart Advertisers Are Doing Instead или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон URGENT: Meta's Interest Targeting OFFICIALLY DEAD - What Smart Advertisers Are Doing Instead в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



URGENT: Meta's Interest Targeting OFFICIALLY DEAD - What Smart Advertisers Are Doing Instead

The Facebook advertising apocalypse has arrived! Interest targeting ends in a few short months. Leaving unprepared advertisers & eCommerce brands scrambling - while those who adapt are set to dominate. In this episode of Ad Spend Secrets, Luke Smith (Founder of Simply Converting) reveals Meta's announcement to completely phase out interest targeting by June or July. This is a big deal and a fundamental shift in how advertisers must approach Facebook and Instagram advertising. Luke breaks down exactly how to thrive in this new landscape by focusing on creative variation and campaign structure. Learn why product-specific ads can dramatically improve performance, how Meta's algorithm "reads" your creative to find the right audience, and why the new Advantage Plus Shopping campaign structure gives you more control than ever before. Key moments 00:00:00 Meta's targeting death 00:01:20 Broad targeting wins 00:02:10 Algorithm finds buyers 00:02:52 Creative variety cuts costs 00:04:18 Product-specific converts better 00:06:00 Lower CPA, smaller orders 00:06:53 Multiple ad sets unleashed 00:08:05 Algorithm reads everything 00:09:15 Product-first creative strategy Ready to stop worrying about interest targeting and start getting better results with broad targeting strategies? Listen now to master the future of Meta advertising (before your competitors do). === Luke Smith, is the Founder of the renowned advertising and lead gen agency “Simply Converting”. Over the last decade, Luke has run advertising and marketing campaigns for companies of all sizes. From startup e-commerce stores, to industry giants like Qantas, Tom Ford, McDonalds, and more. === 🚀 FREE Google Ads training: https://scale.simplyconverting.com/go... for. 📈 Apply to work with us: https://scale.simplyconverting.com/su... Follow Simply Converting Online: 🌐https://www.simplyconverting.com/   / simplyconverting   #metaads #facebookads #ecommerceads #ecommercetips

Comments
  • IMPLEMENT NOW: New Performance Max Update Improves New Customer Targeting 3 weeks ago
    IMPLEMENT NOW: New Performance Max Update Improves New Customer Targeting
    Опубликовано: 3 weeks ago
    38
  • How Meta Ads Are Changing Forever: Advantage+ & cAPI Subterfuge REVEALED! 3 days ago
    How Meta Ads Are Changing Forever: Advantage+ & cAPI Subterfuge REVEALED!
    Опубликовано: 3 days ago
    626
  • 1945: Победа / Вторая мировая война / Уроки истории @MINAEVLIVE 19 hours ago
    1945: Победа / Вторая мировая война / Уроки истории @MINAEVLIVE
    Опубликовано: 19 hours ago
    349557
  • Как настраивать рекламу на Wildberries в 2025 [ПОДРОБНЫЙ ГАЙД] 6 days ago
    Как настраивать рекламу на Wildberries в 2025 [ПОДРОБНЫЙ ГАЙД]
    Опубликовано: 6 days ago
    3179
  • Он ее убивал почти десять часов. История Веры Пехтелевой. 9 hours ago
    Он ее убивал почти десять часов. История Веры Пехтелевой.
    Опубликовано: 9 hours ago
    644979
  • Путин сдает РФ Китаю / Почему Трамп допустил войну Индии и Пакистана /№942 / Юрий Швец 3 hours ago
    Путин сдает РФ Китаю / Почему Трамп допустил войну Индии и Пакистана /№942 / Юрий Швец
    Опубликовано: 3 hours ago
    123501
  • Как использовать ИИ, чтобы продавать БОЛЬШЕ? Нейросети в продажах 2 weeks ago
    Как использовать ИИ, чтобы продавать БОЛЬШЕ? Нейросети в продажах
    Опубликовано: 2 weeks ago
    3506
  • Они это видели: уникальные личные свидетельства участников Великой Отечественной войны 11 hours ago
    Они это видели: уникальные личные свидетельства участников Великой Отечественной войны
    Опубликовано: 11 hours ago
    146373
  • Advanced Facebook Ads Guide 2025 (Part 1 / 3) 3 weeks ago
    Advanced Facebook Ads Guide 2025 (Part 1 / 3)
    Опубликовано: 3 weeks ago
    7014
  • 10 Steps That’ll Turn You Into A Sales Machine 11 months ago
    10 Steps That’ll Turn You Into A Sales Machine
    Опубликовано: 11 months ago
    1517184

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS