У нас вы можете посмотреть бесплатно How Crocs Became a Fashion Statement | WSJ The Economics Of или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Crocs stock soared during the pandemic as the footwear brand recorded $2.3 billion in revenue in 2021. WSJ breaks down Crocs’s business strategy and explains how -- nearly two decades after the colorful clog first became a global fad -- the footwear company found its hold as the world’s most loved and hated shoe. Illustration: Adele Morgan 0:00 Crocs and the pandemic 1:00 Crocs’ history 3:23 Crocs’ design 4:14 Collaborations 5:15 What’s next? The Economics Of How do the world's most successful companies generate revenue? In this explainer series, we'll dive into the surprising stories behind how businesses work--exploring everything from Costco's "treasure-hunt" model to the economics behind Amazon's AWS. More from the Wall Street Journal: Visit WSJ.com: http://www.wsj.com Visit the WSJ Video Center: https://wsj.com/video On Facebook: / videos On Twitter: / wsj On Snapchat: https://on.wsj.com/2ratjSM #Crocs #Fashion #WSJ