• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Texas Speed Stage 3 LS3 231/246 .640"/.615" Camshaft скачать в хорошем качестве

Texas Speed Stage 3 LS3 231/246 .640"/.615" Camshaft 8 years ago

video

sharing

camera phone

video phone

free

upload

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Texas Speed Stage 3 LS3 231/246 .640
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Texas Speed Stage 3 LS3 231/246 .640"/.615" Camshaft в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Texas Speed Stage 3 LS3 231/246 .640"/.615" Camshaft или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Texas Speed Stage 3 LS3 231/246 .640"/.615" Camshaft в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Texas Speed Stage 3 LS3 231/246 .640"/.615" Camshaft

TSP's all-new line of LS3 camshafts are the result of our latest round of engine dyno camshaft development using our state-of-the-art Superflow 902 engine dyno. Using a brand new LS3 crate engine, we started from scratch to build the most powerful LS3 camshafts available in the country. Texas Speed & Performance continues to test and develop new designs to make sure that our customers have the BEST camshafts available! The Stage 3 231/246 camshaft is a great choice for customers wanting a more aggressive camshaft with excellent power gains. This camshaft is an excellent choice for customers wanting more power than our 229/244 and wanting a bit more of top-end power. We recommend a minimum stall speed of 3,200 RPM for this camshaft in auto-equipped vehicles. We recommend this camshaft for LS3 or LS2 engines using L92/LS3 rectangle port cylinder heads! Specs: 231/246 .640"/615" 111 LSA, 109 ICL (Other LSAs Available) *The factory LS3 camshaft uses a single-bolt cam design, which means one bolt holds the upper timing sprocket on the camshaft. For LS3 vehicles, you can either go back in with a single-bolt camshaft or convert to the three-bolt camshaft design that the 1997-2006 LS-based vehicles use. The three-bolt conversion kit will supply the correct 4x upper timing gear to supply the correct camshaft position signal, as well as the ARP camshaft bolt kit that will supply the three required bolts. We also offer the conversion kit with a complete, upgraded timing set for those wanting to replace the entire set.*

Comments
  • ХОН или ЗЕРКАЛО - ЧТО ЛУЧШЕ? 1 year ago
    ХОН или ЗЕРКАЛО - ЧТО ЛУЧШЕ?
    Опубликовано: 1 year ago
    1175814
  • Tuning a 2014 Camaro SS with a Texas Speed Stage 2 Cam.  How Much Will it Make? 5 years ago
    Tuning a 2014 Camaro SS with a Texas Speed Stage 2 Cam. How Much Will it Make?
    Опубликовано: 5 years ago
    73265
  • DOES A SMALLER LS CAM MAKE MORE TORQUE THAN A BIGGER LS CAM? AFR LS3 CAM TEST-STAGE 1 vs 2 vs 3! 3 years ago
    DOES A SMALLER LS CAM MAKE MORE TORQUE THAN A BIGGER LS CAM? AFR LS3 CAM TEST-STAGE 1 vs 2 vs 3!
    Опубликовано: 3 years ago
    28357
  • 😲 3-цилиндровый КИТАЙСКИЙ МОТОР УМЕР дважды – ВСКРЫТИЕ показало… 3 months ago
    😲 3-цилиндровый КИТАЙСКИЙ МОТОР УМЕР дважды – ВСКРЫТИЕ показало…
    Опубликовано: 3 months ago
    490460
  • КАК РАСКРУТИТЬ ДВИГАТЕЛЬ до 10.000 об/мин? 6 months ago
    КАК РАСКРУТИТЬ ДВИГАТЕЛЬ до 10.000 об/мин?
    Опубликовано: 6 months ago
    709445
  • JUNKYARD 6.0L LS CAM TEST-STOCK VS BTR TRUCK (STG 1-3) VS LS3 VS SLOPPY STAGE 2 VS (BIG) COMP 469 3 years ago
    JUNKYARD 6.0L LS CAM TEST-STOCK VS BTR TRUCK (STG 1-3) VS LS3 VS SLOPPY STAGE 2 VS (BIG) COMP 469
    Опубликовано: 3 years ago
    114136
  • TWIN TURBO 427 LSX Camaro - 7.80 @ 177mph! 8 years ago
    TWIN TURBO 427 LSX Camaro - 7.80 @ 177mph!
    Опубликовано: 8 years ago
    709642
  • Do Longer Camshaft Splits Affect Performance? | Engine Masters 1 year ago
    Do Longer Camshaft Splits Affect Performance? | Engine Masters
    Опубликовано: 1 year ago
    281275
  • 6.2L LS3 CAM TEST-STOCK VS STAGES 1-3 WITH STOCK HEADS & STAGE 1-3 WITH CNC PORTED AFR LS3 HEADS. 1 year ago
    6.2L LS3 CAM TEST-STOCK VS STAGES 1-3 WITH STOCK HEADS & STAGE 1-3 WITH CNC PORTED AFR LS3 HEADS.
    Опубликовано: 1 year ago
    73522
  • Camshaft Stages Explained. 2 years ago
    Camshaft Stages Explained.
    Опубликовано: 2 years ago
    68314

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5