У нас вы можете посмотреть бесплатно GW-BASIC Maze Sprites или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This is an original game prototype, written entirely in GW-BASIC without using any assembly procedures. The repetitive sprite array definitions and PUTs were a result of GW-BASIC not supporting indexed array PUTs. So hopefully a QBasic version would be less redundant. The prototype game play is simple. It shows collecting and status bar for artifacts, keys for opening doors and background music and sound effects. The tiles are from 16x16 Jerom 16x16 Fantasy tileset CC-BY-SA-3.0_0. Tilestudio was used to create level maps and BASIC code for initializing sprite arrays. Tileset and level maps were converted to BASIC with a small J script to support CGA 2-bit bitmaps and line numbering. Syntax highlighting for GW-BASIC (C) 2011 Joel Yliluoma.