У нас вы можете посмотреть бесплатно Creating an Adaptive Music System in Wwise w/ Thomas Hansen или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Want to prepare for paid Game Audio work? Take my accelerator course now ➡️ https://game-audio-year-one.teachable... In this deep dive i'm joined by the incredibly talented Thomas Hansen who brings us insights into how he creates music systems for the likes of his AAA games. Recommended SFX libraries: melee - https://gumroad.com/a/318021395/aizvd sci-fi UI - https://gumroad.com/a/318021395/oyguo warfare - https://gumroad.com/a/318021395/ncwtv ---- Follow me on Insta / sergio.ronchetti and Airwiggles / https://www.airwiggles.com/u/f85f2041? or on Bluesky / https://bsky.app/profile/sergioronche... or contact me via my website https://www.doublejumpaudio.com/ ---- 00:01:42 What does a music editor do? 00:10:01 Diegetic Stingers 00:12:01 Fix things in post??!? 00:16:43 Music Hierarchy 00:19:37 Transitions from one loop to another 00:28:23 Musical Transition example! 00:41:55 Editing everything in middleware 01:00:12 Creating randomness in musical loops 01:10:50 How networking helps our skills