У нас вы можете посмотреть бесплатно Challenging conventional wisdom about in-store shopper behavior или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In the world of retail, a lot of conventional wisdom is taken for granted. With eye tracking, market research agencies have the tools to subvert some of our preconceived ideas about in-store consumer behavior. Tracking consumer attention allows us to see through the eyes of consumers and back our hypotheses up with cold, hard, facts. Learn some of the most common misconceptions that don’t stand up to scrutiny. Learn more about shopper research here: https://www.tobii.com/solutions/consu... ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ LINKS & RESOURCES 👉 Examining buyer behavior in a car showroom for Toyota: https://www.tobii.com/resource-center... 👉 Analyzing the visibility of Earth Corporation’s products at the shelf: https://www.tobii.com/resource-center... 👉 Tobii Insight Services: https://www.tobii.com/products/consul... ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ CONNECT WITH US ON SOCIAL MEDIA LinkedIn: / tobii X (formerly Twitter): / tobiitechnology Facebook: / tobiiab Instagram: / lifeattobii ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ABOUT TOBII We are the global leader in eye tracking, a position we earned through our passion for technology and our ambition to create tech for a better future. https://www.tobii.com/