У нас вы можете посмотреть бесплатно Stock Single Cam TURBO Civic - DYNO DAY - Speed & Sound Rolling Thunder Dyno Day или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, we attend the Speed and Sound Rolling Thunder Dyno Day to put the Stock D15 / D16 on the Dyno again to test what effect our changes had on the power. We dropped the compression ratio and advanced the cam gear to get it to the original timing marks. Get an Online Honda Repair Manual - https://shrsl.com/40flk 22% OFF Any Manual - Use Code at Checkout: RISINGBOOST22 Affiliate link to helpful online repair manuals from eManualOnline. Links to the studs Short - 14.5mm - (EK Dseries but NOT Z6 or D15B) Amazon - https://amzn.to/3B0bAUM Long - 16.5mm Studs (D16Z6 and EG EF Dseries) Amazon - https://amzn.to/3Q2cdBo Fuel Rail Links eBay - https://ebay.us/rdnUbz eBay - https://ebay.us/vg6qA5 Amazon - https://amzn.to/3Sd2t9I (Cheaper) The Build/Setup 1998 RHD Honda Civic EK Hatch. Full Parts List Greddy Style (eBay) Turbo Manifold & T04E 0.50AR Turbo (Too Big) 440cc Bosch Injectors & Walbro 255L Fuel Pump. Stand Alone ECU (Dictator Standard) (RSA) Stock D15Z4 Block / D16Z6 Head / Y8 Intake Manifold 63mm Custom Charge Pipes / Universal Intercooler (Small 20cm) Xcell BOV / Internal Westgate 0.3 Bar eBay Adjustable Cam Gear / 63mm Custom Downpipe & Exhaust. All links are affiliate links