• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

For Giovanni Scalmana скачать в хорошем качестве

For Giovanni Scalmana 4 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
For  Giovanni Scalmana
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: For Giovanni Scalmana в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно For Giovanni Scalmana или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон For Giovanni Scalmana в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



For Giovanni Scalmana

For Giovanni Scalmana Friends, Today I want to speak to you directly about singing. Your performance has indeed improved—I can hear it clearly. The voice is cleaner, the intonation is more stable, and the excessive pressure you used to apply on the mask has lessened. This is real progress. But listen carefully: your resonance is still overly concentrated in the nasal cavity. The breath support is being carried away, and the sound ends up stuck in the mask, making it thin, floating, and lacking the support of the chest cavity. Remember—never force resonance in the nasal cavity. I want you to practice producing high notes without nasal sound. You can crumple a tissue into a soft ball, block your nose with it, and then sing softly using your body. You’ll hear a new kind of vibration. If you listen carefully to recordings of Francesco Albanese, you’ll notice his voice resonates in the chest. The mouth shape needs adjustment so the breath naturally flows into the front of the chest. Sing from the chest, and let the breath from the abdomen support the sound of the chest cavity. The mask must never be forced—it should only serve as an echo, not as the source of the voice. Now let’s talk about your high notes: I hear that your high notes are still hitting against the soft palate and mask. But here’s the truth—before singing any high note, the abdomen must push upward, creating a massive column of breath that extends down to the very bottom of the body. In this state, you must lift the soft palate, raise the back of the head, and let the abdomen firmly hold the breath pressure. Understand it this way: a high note is like a small balloon rising inside a larger balloon. The high note floats at the very top of the breath column—it is not produced by blasting all the breath upward to strike the soft palate. Right now, your high notes lack the upward support from below; they rely too much on the upper cavity, without the foundation of chest and abdominal support. So, remember this: Train the body, train the breath. Adjust the mouth shape so the air flows into the chest cavity. Trust the chest to carry the resonance. Use the abdomen’s strength to support the sound in the chest. The mask must never dominate the voice—it can only be an echo, never the foundation. If you can establish this balance, your high notes will no longer be tense or forced. Instead, they will rise naturally and freely on the great pillar of breath. That is the true path of bel canto. I made a picture to illustrate this. First, when you sing, you need to draw in both sides of the face. The purpose is to prevent the sound from shooting directly out of the mouth; instead, the sound should first penetrate into the body. The vocal cords are only an outlet for the air, not an amplifier. Increasing the volume does not come from speaking-like projection, but from allowing more breath to enter the abdomen and using abdominal air pressure to control the volume. That’s why, as you can see in the picture on the right, it is necessary to expand the waist all around. By expanding the waist, you create body resonance, which naturally enhances the volume. One more point: after your high note ends, your abdomen is already out of breath. In contrast, Albanese’s high notes end as the result of breath being controlled in the abdomen. But for you, the sound simply disappears in the mouth. Then what happens with the following phrase? You often break off, or stop singing altogether, and then go back to preparing the breath before inserting yourself back into the singing. This is a bad habit to imitate. When a high note finishes and the next phrase begins, the tone quality must remain connected and consistent. You cannot stop or interrupt it. Of course, since we are practicing, interruptions are understandable, but this exposes the fact that your breath cannot guarantee continuous support throughout the entire act of singing. You should always have breath available, ready to sing at any moment. If you let the high notes concentrate entirely in the mouth, then no matter how much breath you have, it will quickly be used up. Some people say that singing must be done with “inhaled singing.” What does that mean in essence? It means letting the sound pause inside the body and releasing only a small amount of breath with the tone, so that the high notes or long notes can be sustained. I’ve already told you—get your phone translator ready, and I can sing this song for you as a demonstration, to show you how to use the breath correctly.

Comments
  • Perle Nere - Operatic disasters - Part 3 16 лет назад
    Perle Nere - Operatic disasters - Part 3
    Опубликовано: 16 лет назад
  • Как достигнуть свободы в пении и сделать звук красивым показал Марио Диаз. 6 дней назад
    Как достигнуть свободы в пении и сделать звук красивым показал Марио Диаз.
    Опубликовано: 6 дней назад
  • PATTY PRAVO - PER AMARTI D' AMORE (1976) 8 часов назад
    PATTY PRAVO - PER AMARTI D' AMORE (1976)
    Опубликовано: 8 часов назад
  • Пение с втянутой нижней частью живота и приподнятым мягким нёбом не является идеальной техникой б... 3 месяца назад
    Пение с втянутой нижней частью живота и приподнятым мягким нёбом не является идеальной техникой б...
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Евреи-ортодоксы реагируют на 53-ю главу Исайи 11 месяцев назад
    Евреи-ортодоксы реагируют на 53-ю главу Исайи
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Faust: Mais ce Dieu Dutreix Payan 4 недели назад
    Faust: Mais ce Dieu Dutreix Payan
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Как петь на дыхании показала Монтсеррат Кабалье. 1 год назад
    Как петь на дыхании показала Монтсеррат Кабалье.
    Опубликовано: 1 год назад
  • For  Giovanni Scalmana 0821b 4 месяца назад
    For Giovanni Scalmana 0821b
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Почему пожилые умирают не от сердца, а из-за ног 6 дней назад
    Почему пожилые умирают не от сердца, а из-за ног
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Анекдоты от Юрия Никулина 4 года назад
    Анекдоты от Юрия Никулина
    Опубликовано: 4 года назад
  • Which sound is more correct: the one produced with the mouth, or the one produced with the body? 3 месяца назад
    Which sound is more correct: the one produced with the mouth, or the one produced with the body?
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Тамара Синявская запела на мастер-классе! Все были в шоке! Недосягаемая планка! 8 лет назад
    Тамара Синявская запела на мастер-классе! Все были в шоке! Недосягаемая планка!
    Опубликовано: 8 лет назад
  • ТЫ СПОЕШЬ ВСЕ ПЕСНИ ЗА 5 МИНУТ 1 год назад
    ТЫ СПОЕШЬ ВСЕ ПЕСНИ ЗА 5 МИНУТ
    Опубликовано: 1 год назад
  • Знаменитый пианист попросил бездомного сыграть… и всё замерло от шока 1 месяц назад
    Знаменитый пианист попросил бездомного сыграть… и всё замерло от шока
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • RYMANOWSKI TAK WYŚMIAŁ ŻURKA, ŻE WYSZEDŁ ZE STUDIA!? 😆 1 день назад
    RYMANOWSKI TAK WYŚMIAŁ ŻURKA, ŻE WYSZEDŁ ZE STUDIA!? 😆
    Опубликовано: 1 день назад
  • 2 ЗОЛОТЫХ правила пения бельканто!!! 1 год назад
    2 ЗОЛОТЫХ правила пения бельканто!!!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Franco Corelli and Bruno Venturini Duet -   Munasterio E Santa Chiara 3 месяца назад
    Franco Corelli and Bruno Venturini Duet - Munasterio E Santa Chiara
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • The great baritone Li Xinchang 4 месяца назад
    The great baritone Li Xinchang
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Как НЕЛЕГКО научиться ПЕТЬ? | КАКИЕ УПРАЖНЕНИЯ нужно делать, чтобы РАСКРЫТЬ и ПОСТАВИТЬ ГОЛОС | 3 дня назад
    Как НЕЛЕГКО научиться ПЕТЬ? | КАКИЕ УПРАЖНЕНИЯ нужно делать, чтобы РАСКРЫТЬ и ПОСТАВИТЬ ГОЛОС |
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Что слушать, когда плохо на душе. Михаил Казиник 4 года назад
    Что слушать, когда плохо на душе. Михаил Казиник
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5