У нас вы можете посмотреть бесплатно Audio Tool Development with Editor Utility Blueprints! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Ever built a system that sprawled over the entire game, with many units and specific dialed in changes, only for design to change the camera position? Making changes to hundreds or even thousands of assets can KILL your productivity, and some audio members are all too ready to simple sit and right click save each separate asset. Really, they could utilize some very light blueprinting to create Editor Asset Action Utilities, so that repetitive action could become an engine feature on a right click context menu! For more Unreal Blueprinting check out my video on Metasounds To Blueprints • MetaSounds to Blueprint in 10 Minutes! Or build a geometry reader for an acoustics backend! • Audio Acoustics in Blueprint For more information on Editor Utilities and their many connections, check out this great talk by Matt Oztalay • Accelerating Your In-Editor Workflows...