У нас вы можете посмотреть бесплатно IPMM 2: AI in Marketing Patented Products (part 1) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In the era of rapid technological innovation and digital transformation, Artificial Intelligence (AI) is reshaping the entire lifecycle of marketing strategies, particularly for patented products. Patented products offer a limited monopoly period, during which companies must maximize their return on investment before competitors enter the market. The use of AI provides a strategic advantage throughout the three core phases of the patent lifecycle: planning and development of new products, managing active patent stages, and handling post-expiry scenarios. This article is divided into two parts. Part I covers Phase I and Phase II—AI’s role in the early planning, development, and management of patented products. Part II will focus on managing expired patents and strategies to sustain competitive advantages. Please visit https://www.pathsinstitute.com for more information.