У нас вы можете посмотреть бесплатно TCG Design: Combat - Part 2 - The Big 3 TCGs или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Magic's combat system may have a problem with stalls, but how do other TCGs get around this problem, and what other problems can these games face? A continuing discussion about how the base rules of a game influences its individual card design and overall game pace. Starting to get a bit nervous looking at my resolutions - I've been averaging a video every three weeks, rather than the target of roughly one every two weeks. On the plus side, I've got a ton of scripts already set out for the future, and I've been playing plenty of other games to get even more perspective on game design in general (also, TFT is addictive, send help).