• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

raylib - the open source game library built by a college lecturer скачать в хорошем качестве

raylib - the open source game library built by a college lecturer 8 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
raylib - the open source game library built by a college lecturer
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: raylib - the open source game library built by a college lecturer в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно raylib - the open source game library built by a college lecturer или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон raylib - the open source game library built by a college lecturer в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



raylib - the open source game library built by a college lecturer

Ramon Santamaria, creator of Raylib, joins us to discuss his journey from building an educational tool to establishing one of the most popular open-source game libraries. As of February 2025, Raylib is the second most popular open-source game libraries behind Godot, boasting 25,000 GitHub stars, 13,000 Discord community members, and over 8,000 subreddit members. Ramon has transitioned from lecturing and consulting to focusing on his paid tools built around Raylib. We discuss: How Raylib started as a teaching project to help art students learn programming through simple and intuitive function naming. The active community behind Raylib and how Ramon personally engages with new members, contributing to the project's growth. Why simplicity and not making assumptions about prior knowledge can create a strong foundation for both beginners and experienced developers. The benefits of using a low-level library like Raylib versus higher-level game engines like Unity, particularly for small indie games. Ramon's approach to managing his workload as a solo developer, emphasizing organization, automation, and using his own tools to build tools. His method of testing new tools by quickly launching them, observing market response, and iterating on the most successful ones. The importance of enjoying the process of building an open-source project rather than focusing solely on commercial success. This episode is brought to you by WorkOS. If you're thinking about selling to enterprise customers, WorkOS can help you add enterprise features like Single Sign On and audit logs. https://workos.com/ Links: Raylib (https://www.raylib.com/) Cat and Onion game on Steam (https://store.steampowered.com/app/27...) Raylib GitHub (https://github.com/raysan5/raylib) Raylib Discord (  / discord  ) Raylib Subreddit (  / raylib  ) Ramon's Tools (https://raylibtech.com/tools/) Chapters 00:00 Introduction to Raylib and Its Creator 07:53 The Evolution of Raylib: From Education to Popularity 15:11 Raylib's Versatility and Community Engagement 21:58 Building Tools and Monetization Strategies 29:57 Advice for Open Source Developers and Conclusion

Comments
  • Потрясающая новая суперспособность Рэйлиба! 1 месяц назад
    Потрясающая новая суперспособность Рэйлиба!
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Interview with 'raysan5' (author of Raylib) 1 год назад
    Interview with 'raysan5' (author of Raylib)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Информационная инфляция: конец эпохи знаний 3 дня назад
    Информационная инфляция: конец эпохи знаний
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Английский в СССР знали плохо или хорошо? 15 часов назад
    Английский в СССР знали плохо или хорошо?
    Опубликовано: 15 часов назад
  • Sanctum Forecast #25 Трансляция закончилась 2 недели назад
    Sanctum Forecast #25
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 недели назад
  • Игровая разработка в Zig на самом деле довольно хороша... 10 месяцев назад
    Игровая разработка в Zig на самом деле довольно хороша...
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Воруй деньги РФ и беги 6 часов назад
    Воруй деньги РФ и беги
    Опубликовано: 6 часов назад
  • Leaving Unreal (and game engines) for Raylib 5 месяцев назад
    Leaving Unreal (and game engines) for Raylib
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Нерассказанная история Kotlin 5 месяцев назад
    Нерассказанная история Kotlin
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Почему игровая индустрия отвергает Godot? 4 месяца назад
    Почему игровая индустрия отвергает Godot?
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Любимый супермаркет Америки 3 дня назад
    Любимый супермаркет Америки
    Опубликовано: 3 дня назад
  • How to Setup Raylib with Zig (With & Without Bindings) 9 месяцев назад
    How to Setup Raylib with Zig (With & Without Bindings)
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • How to Get into the Games Industry 4 месяца назад
    How to Get into the Games Industry
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • АСЛАНЯН: Выручил Китай. Знака нет, а штраф есть. Зачем Путин поехал в Индию / МАШИНЫ 14 часов назад
    АСЛАНЯН: Выручил Китай. Знака нет, а штраф есть. Зачем Путин поехал в Индию / МАШИНЫ
    Опубликовано: 14 часов назад
  • How I learned Unity without following tutorials (Developing 1) 4 года назад
    How I learned Unity without following tutorials (Developing 1)
    Опубликовано: 4 года назад
  • I built my own 3D Game Engine with Open-Source Tools 1 год назад
    I built my own 3D Game Engine with Open-Source Tools
    Опубликовано: 1 год назад
  • Should I have used Unity instead of Raylib for my Indie game? 3 года назад
    Should I have used Unity instead of Raylib for my Indie game?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Creating a game in C and Raylib in 1 year - Making of Sidestep Legends 2 года назад
    Creating a game in C and Raylib in 1 year - Making of Sidestep Legends
    Опубликовано: 2 года назад
  • Интернет в небе: Сергей 8 часов назад
    Интернет в небе: Сергей "Флеш" о том, как «Шахеды» и «Герберы» научились работать в одной связке
    Опубликовано: 8 часов назад
  • Начните создавать многопользовательские игры на C++! Учебник 1 год назад
    Начните создавать многопользовательские игры на C++! Учебник
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5