• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Suzuki DRZ400 long term review: what's hot and what sucks︱Cross Training Adventure скачать в хорошем качестве

Suzuki DRZ400 long term review: what's hot and what sucks︱Cross Training Adventure 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Suzuki DRZ400 long term review: what's hot and what sucks︱Cross Training Adventure
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Suzuki DRZ400 long term review: what's hot and what sucks︱Cross Training Adventure в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Suzuki DRZ400 long term review: what's hot and what sucks︱Cross Training Adventure или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Suzuki DRZ400 long term review: what's hot and what sucks︱Cross Training Adventure в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Suzuki DRZ400 long term review: what's hot and what sucks︱Cross Training Adventure

Our Suzuki DRZ400 review! The Suzuki DRZ400, or DR Zee as some incorrectly call it, has been around for 23 years with almost no changes. We will look into DRZ400 known issues later. I should know with this DRZ400 long term review. Welcome to Cross Training Adventure, we are into all things dual sport and adventure on the east coast of Australia. Over the years I have owned all three models... the soft dual sport DRZ400S, the supermoto DRZ400SM, and the more dirt-oriented yellow DRZ400E. Suzuki DRZ400 fanatics will tell you most riders aren't worthy to ride this beast. The choice of champions... for some riders. The DRZ400 is cheap, reliable, long service intervals, parts are relatively cheap, and there's a huge array of aftermarket goodies too. If you like dual sport riding in Australia then you might like our adventure riding vids and DRZ400 mods. I don't know about the rest of the world, but in Australia it has traditionally been one of the biggest selling models- check out the DRZ400 known issues. Check out our reviews of various adventure bikes and dual sport bikes. There's something about old style bikes that almost never get updated which appeals to some riders. The DRZ400 fills an important niche in the market. The majority of cheap relatively light dual sport motorbikes are 250 and 300 models which means high revs at highway speeds and only 20 to 25hp. The DRZ400 is only a tad more expensive, not much heavier at 144kg wet weight (317lb), but has a lot more punch for highway cruising and spirited riding. The main downside? Others just keep it stock and use it as commuter during the week and some mild dirt riding on the weekends. At 34hp it's also not intimidating for learner riders. Enough positive points. What sucks? Like the vast majority of Japanese dual sport motorbikes the Suzuki DRZ400 suspension is truly awful unless you are a featherweight. The taller seat height compared to the 250s and 300s. A Suzuki DRZ400 is a flexible platform. Plenty of guys fit big tanks to these, upgrade the suspension, and do seriously long adventure rides. Keen on adventure riding in Australia? Check out our vids. Undersprung. Weak damping. Thankfully it has cartridge forks so stiffer springs and revalving will transform the DRZ400. Stators tend to burn out at around 20000km. Most owners remove this as your engine will cut out over rough terrain if the sidestand flaps up and down. The fasteners for the stator, starter gear and primary gear can loosen over time. Get in there with the loctite. Like quite a few Japanese bikes, there isn't a lot of grease on the Suzuki DRZ400swingarm and steering bearings with the Suzuki DRZ400. If you find a really old DRZ, the 2000 and 2001 models needed a manual cam chain tensioner. The seat is far too hard for riders who like to sit. The Suzuki DRZ400 sidestand has a safety switch. The primitive five speed gearbox doesn't have a very good spread of ratios. Quite a few guys spend a fortune on aftermarket gears to improve this. The Suzuki DRZ400 reminds me very much of the DR650. A great basic bike, which could be so much more with tweaks from the factory that would cost next to nothing. For example, change those Suzuki DRZ400 gear ratios. So the Cross Training Adventure focus is just get out there and have fun on two wheels. Cross Training Adventure actively avoids sponsorship. I suspect that Suzuki just doesn't care if it's selling well. We like doing seriously critical reviews. Manufacturers make some really bad mistakes. and there is a lot of dodgy crap being sold out there. Instead of glowing dual sport reviews for kickbacks or free product, we will try to keep the buggers honest. So subscribe. Put heavier oil and springs in the suspension. Change the seat to a softer foam. And possibly they would risk the 'grandfather clause' is some countries where they don't have to meet new emission and safety standards if no changes are made. Viewers often ask me if a DR650 or a DRZ400 would suit them better. It is such a common question I have actually done an entire video about this. It depends where you riding fits on this spectrum. If good off-road performance is your main priority, you will want the old DRZ400E model. Or don't subscribe to our Cross Training Adventure riding channel. The main thing is get out and ride while you can with dual sport riding or Adventure riding in Australia, Canada, Vietnam, Romania and beyond! So check out Cross Training Adventure. A light dual sport motorbike with good road manners? The old S model will suit better. If you like grunt, enjoy low revs on the highway and don't mind the extra weight? The DR650 will probably suit better. Have you owned a Suzuki DRZ400? What sort of mods did you make? Or have you ever ridden a DRZ400? What did you think? Let us know in the comments. Music "Microcosmos" Jason Corder #crosstrainingadventure #adventureriding #adventurebikes #dualsportriding #drz400review

Comments
  • Suzuki DR-Z4S Review 10 дней назад
    Suzuki DR-Z4S Review
    Опубликовано: 10 дней назад
  • Suzuki DRZ400 Adventure Bike Build 2.0 2 года назад
    Suzuki DRZ400 Adventure Bike Build 2.0
    Опубликовано: 2 года назад
  • Электромагнитный байк, который разгоняется до 100 км/ч 2 недели назад
    Электромагнитный байк, который разгоняется до 100 км/ч
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Невероятные Случаи на Бездорожье, Снятые на Камеру 10 месяцев назад
    Невероятные Случаи на Бездорожье, Снятые на Камеру
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • SUZUKI DRZ400 Trail Riding 3 месяца назад
    SUZUKI DRZ400 Trail Riding
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • 20 САМЫХ МАЛЕНЬКИХ ЛЕТАТЕЛЬНЫХ АППАРАТОВ В МИРЕ 1 год назад
    20 САМЫХ МАЛЕНЬКИХ ЛЕТАТЕЛЬНЫХ АППАРАТОВ В МИРЕ
    Опубликовано: 1 год назад
  • Suzuki DRZ400 — плановое техническое обслуживание 1 год назад
    Suzuki DRZ400 — плановое техническое обслуживание
    Опубликовано: 1 год назад
  • ЭНЦИКЛОПЕДИЯ ЭНДУРО - От кросса до дивана 5 месяцев назад
    ЭНЦИКЛОПЕДИЯ ЭНДУРО - От кросса до дивана
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • DRZ400E | The ULTIMATE Lightweight Adventure Bike 1 год назад
    DRZ400E | The ULTIMATE Lightweight Adventure Bike
    Опубликовано: 1 год назад
  • Откуда пришли КАРПАТЫ, РИГИ и ВЕРХОВИНЫ и куда они потом делись? #ПОЛНЫЙМЕТР 13 дней назад
    Откуда пришли КАРПАТЫ, РИГИ и ВЕРХОВИНЫ и куда они потом делись? #ПОЛНЫЙМЕТР
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Почему я продал свой DRZ400 и купил DR650 (и, возможно, вернусь обратно!) 1 год назад
    Почему я продал свой DRZ400 и купил DR650 (и, возможно, вернусь обратно!)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Suzuki DR-Z 400S против DR-Z4S | Первые впечатления 6 месяцев назад
    Suzuki DR-Z 400S против DR-Z4S | Первые впечатления
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • CZ500 - Как Едет Самый Мощный Мотоцикл Своего Времени 4 месяца назад
    CZ500 - Как Едет Самый Мощный Мотоцикл Своего Времени
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • ПОПУЛЯРНЫЕ МОТОЦИКЛЫ, которые не стоят своих денег 3 года назад
    ПОПУЛЯРНЫЕ МОТОЦИКЛЫ, которые не стоят своих денег
    Опубликовано: 3 года назад
  • T-100 Bulldozer. Стоял 15 лет. Заведётся или нет??(Will it start?) 12 дней назад
    T-100 Bulldozer. Стоял 15 лет. Заведётся или нет??(Will it start?)
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Suzuki DRZ4S Motorcycle Comparison: 5 Motorcycles To Consider Before Buying The New Suzuki DR-Z4S 6 месяцев назад
    Suzuki DRZ4S Motorcycle Comparison: 5 Motorcycles To Consider Before Buying The New Suzuki DR-Z4S
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • KLX 300 vs. Suzuki DRZ-4s on woods loop! Owner of both! 5 месяцев назад
    KLX 300 vs. Suzuki DRZ-4s on woods loop! Owner of both!
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Проверка и регулировка клапана DRZ 400, 4 года назад
    Проверка и регулировка клапана DRZ 400,
    Опубликовано: 4 года назад
  • DR650 :: Lost and Found 4 года назад
    DR650 :: Lost and Found
    Опубликовано: 4 года назад
  • 7 усовершенствований, которые превращают Suzuki DRZ4S 2025 года в лучший легкий мотоцикл для путе... 1 месяц назад
    7 усовершенствований, которые превращают Suzuki DRZ4S 2025 года в лучший легкий мотоцикл для путе...
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5