У нас вы можете посмотреть бесплатно Volumetric Lighting in ROBLOX and How I Created It или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
A showcase of a volumetric lighting technique in ROBLOX that I figured out how to do years ago. This is done entirely within ROBLOX and is a relatively basic technique. Performance: For me it runs at 60FPS in-game, but obviously results will vary depending computing power and a number of other factors, like density between the beams, the range of the beam box, whether there is proper camera culling, scene complexity, etc. PC specs: i5-7600k @ 3.80GHz GTX 1060 6GB 16GB DDR4 ram @ 2400MHz 0:00 Introduction 1:50 The concept 4:58 Connecting it to the camera 5:31 Potential optimizations 6:11 Removing excessive beams 7:13 Mitigating artifacts 7:56 Lights 8:18 Caustics prototype 9:03 Screenshot slideshow