• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Video Game Genres: (Strategy) Adventure Genre Part 1/3 скачать в хорошем качестве

Video Game Genres: (Strategy) Adventure Genre Part 1/3 9 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Video Game Genres: (Strategy) Adventure Genre Part 1/3
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Video Game Genres: (Strategy) Adventure Genre Part 1/3 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Video Game Genres: (Strategy) Adventure Genre Part 1/3 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Video Game Genres: (Strategy) Adventure Genre Part 1/3 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Video Game Genres: (Strategy) Adventure Genre Part 1/3

This is me talking about the Strategy video game genre and I am fully aware that strategy is usually referring to games like Star Craft or the Civilization video games. This is me redefining the video game genres and I have relocated those typical games under another video game genre. ******************* Missed Content ******************* Dialogue When a game has conversation trees or dialog to choose from, the player chooses the types of things to say than how to say them is the key thing to remember when designing a good Adventure game. This is the concept that most developers don’t see because they are caught up in the “presentation layer” or simply called “aesthetics” of the game than the depth of each game mechanic implemented. This just means that when in a conversation that presents choices, it should be about the end result saying something like, ignore or agree, than “continue talking about the invasion there is no time to chit-chat” allowing the player to focus more on the choice than how it’s being said kind of giving away how the controlled character handles things. ** This will be added in the RPG video since RPG's can also have dialogue trees ** ******************* End of Missed Content ******************* Time Codes: Strategy Attributes: 03:06 Strategy Distinction: 09:16 Adventure Attributes: 09:32 Adventure Balancing Issues: 12:02 Concepts / Terms / Adventure Intro: 13:16 Declarative Decisions vs. Procedural Decisions: 15:09 Action in Adventure Games: 16:22 Prologue: 17:23 QTE (Quick Time Events): 17:56 Aesthetics (user interface) vs Technological Limitations: 19:00 Casual [Adventure] Games: 19:49 Story (choice) vs Plot (result): 21:32 Cinematic / Thriller (sub-genre): 24:43 Drama (sub-genre): 27:42 Exposition / Suspense (sub-genre): 29:37

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5