• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

What It Takes to Run 40s on Your Rig | Harry Situations скачать в хорошем качестве

What It Takes to Run 40s on Your Rig | Harry Situations 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
What It Takes to Run 40s on Your Rig | Harry Situations
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: What It Takes to Run 40s on Your Rig | Harry Situations в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно What It Takes to Run 40s on Your Rig | Harry Situations или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон What It Takes to Run 40s on Your Rig | Harry Situations в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



What It Takes to Run 40s on Your Rig | Harry Situations

Nothing commands respect on the trail like 40-inch tall Nitto Trail Grapplers, but it takes a lot more to go from a 37-inch tire to a 40-inch tire than it does to go from a stock sized tire to a 37-inch tall tire. We aren’t just talking about a lift, kit, the weight and leverage from such a large diameter tire requires upgrades to axles, gearing, and braking in order to safely run such a large tire. Harry Wagner from Harry Situations has upgraded all of these components on his ’77 F150 in order to run 40-inch Nitto Trail Grapplers. Harry compares the ground clearance, weight, acceleration, and supporting modifications necessary to run 40-inch Nitto Trail Grapplers compared to 37-inch Nitto Ridge Grapplers on his ’77 Ford F150. Then he hit the trail and went wheeling with Mike Henderson from All-Terrain Family. Upgrades made for the bigger tires include: • Super Duty axles built by Axleline with disc brakes, Detroit Lockers, and 5.38 gears (the lowest you can get for a Sterling axle) • Nate’s Precision swapped in the 460 that LA Speed built with Edelbrock heads and intake manifold, roller cam, and FI Tech • Axleline retrofitted hydroboost from a Super Duty • Hydraulic assist steering from PSC with an upgraded pump with enough pressure and volume for the hydroboost and steering ram So why is Harry so hung up on weight? Unsprung weight, which is the weight of the axles, brakes, and tires, and wheels has to be controlled by the suspension. The heavier they are, the harder the suspension has to work. Also, tires and wheels are rotating mass, so the larger and heavier they are the more work the vehicle has to do to accelerate and the harder the brakes have to work to stop you. If it sounds like we are trying to talk you out of running 40s, we aren’t. We love them on our Ford, but after seven years of costly upgrades it can only be described as an emotional decision, not a rational one. Drop a comment and let us know what you want to see next from Harry and Mike! Subscribe: https://www.youtube.com/c/DrivingLine... Follow us on Facebook:   / drivingline   Follow us on Instagram:   / drivingline   More Articles: https://www.drivingline.com/ Want to know the different features of the Nitto tires we used? https://www.nittotire.com/light-truck... https://www.nittotire.com/light-truck... More backcountry content from All-Terrain Family:    / @allterrainfamily   Follow Harry on Instagram:   / harrysituations   Follow Mike on Instagram:   / allterrainfamily  

Comments
  • Ford F150 Cheap Truck Challenge 1977 года превратился в Ultra4 Ford 4 года назад
    Ford F150 Cheap Truck Challenge 1977 года превратился в Ultra4 Ford
    Опубликовано: 4 года назад
  • How Big of Tires Can You Run on a Dana 44? | Harry Situations 4 года назад
    How Big of Tires Can You Run on a Dana 44? | Harry Situations
    Опубликовано: 4 года назад
  • Snow So Deep It Swallows 42-inch Nitto Trail Grapplers! l Harry Situations 2 года назад
    Snow So Deep It Swallows 42-inch Nitto Trail Grapplers! l Harry Situations
    Опубликовано: 2 года назад
  • Увеличенные шины (от 33 до 40) на осях Dana44 — обновление сборки Jeep Wrangler Eco Diesel 2 года назад
    Увеличенные шины (от 33 до 40) на осях Dana44 — обновление сборки Jeep Wrangler Eco Diesel
    Опубликовано: 2 года назад
  • Тестирование 40-дюймовых шин на трассе! — Плюсы/минусы и первые впечатления 2 года назад
    Тестирование 40-дюймовых шин на трассе! — Плюсы/минусы и первые впечатления
    Опубликовано: 2 года назад
  • 40-Inch Tires on a 4Runner | Dirt Every Day | MotorTrend 4 года назад
    40-Inch Tires on a 4Runner | Dirt Every Day | MotorTrend
    Опубликовано: 4 года назад
  • Does Weight Matter For Off-Roading? | Harry Situations 4 года назад
    Does Weight Matter For Off-Roading? | Harry Situations
    Опубликовано: 4 года назад
  • Ford F100 Trophy Truck “Barely Street Legal” Throwing Down!! 2 года назад
    Ford F100 Trophy Truck “Barely Street Legal” Throwing Down!!
    Опубликовано: 2 года назад
  • Don't Buy 40 3 года назад
    Don't Buy 40" Off-Road Tires || Know This First!
    Опубликовано: 3 года назад
  • 5 Easy Steps To Fix Your DEATH Wobble! 6 лет назад
    5 Easy Steps To Fix Your DEATH Wobble!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Узкая или широкая шина: Какая лучше? Выбираем резину на свой автомобиль 2 недели назад
    Узкая или широкая шина: Какая лучше? Выбираем резину на свой автомобиль
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 42x13.50R20 NITTO Trail Grappler MT Tires & KMC Grenade Beadlock Wheels on a Jeep Gladiator JT Truck 4 года назад
    42x13.50R20 NITTO Trail Grappler MT Tires & KMC Grenade Beadlock Wheels on a Jeep Gladiator JT Truck
    Опубликовано: 4 года назад
  • Каково это — водить полноприводный Ford с турбонаддувом, переделанный в Coyote? 4 года назад
    Каково это — водить полноприводный Ford с турбонаддувом, переделанный в Coyote?
    Опубликовано: 4 года назад
  • How We Fit 40-Inch Tires on a Low Jeep (No Crazy Mods Needed!) 1 год назад
    How We Fit 40-Inch Tires on a Low Jeep (No Crazy Mods Needed!)
    Опубликовано: 1 год назад
  • 1977 Ford F150 on 42's | Harry Situations 3 года назад
    1977 Ford F150 on 42's | Harry Situations
    Опубликовано: 3 года назад
  • Какая Подвеска ЛУЧШЕ всего подходит для Вашего Автомобиля? Рессоры vs Пружины vs Торсионы vs Пневма 2 месяца назад
    Какая Подвеска ЛУЧШЕ всего подходит для Вашего Автомобиля? Рессоры vs Пружины vs Торсионы vs Пневма
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 40s No LIft Custom Ford F-250 Super Duty RAD Rides 6 лет назад
    40s No LIft Custom Ford F-250 Super Duty RAD Rides
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Как выбрать шины для Jeep Wrangler JL — 31, 33, 35, 37 и 40 3 года назад
    Как выбрать шины для Jeep Wrangler JL — 31, 33, 35, 37 и 40
    Опубликовано: 3 года назад
  • F-150 Mud Incline Test (with Nitto Trail Grapplers) 6 лет назад
    F-150 Mud Incline Test (with Nitto Trail Grapplers)
    Опубликовано: 6 лет назад
  • $50 DIY PAINT JOB on a Crusty K5 Blazer (Surprisingly Good Results!) 4 года назад
    $50 DIY PAINT JOB on a Crusty K5 Blazer (Surprisingly Good Results!)
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5