У нас вы можете посмотреть бесплатно Ticks Per Second Pt. 1 | UEFN Verse Boost Ep. 11 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In today's part one of the 'Ticks Per Second' series, I go over how Verse is single-threaded. I talk about what threads are and their role in videogames, and then finally I prove that Verse is single-threaded. Check out part two for tips on how to improve your ticks per second for your UEFN / Fortnite Creative maps! MAYBE NO VERSE BOOST FILES FOR EPISODE 11??? idk. Verse Boost Files: https://datalus-studios.com/verse-boost/ Verse Boost Survey (Help me help you!): https://t.co/lBbXh5Ro1h Twitter: https://x.com/DatalusStudios Verse Glossary (If I said a word you don’t know): https://dev.epicgames.com/documentati... Source(s): https://www.unrealengine.com/en-US/te... https://dev.epicgames.com/documentati... / verse_language_reference https://forums.unrealengine.com/t/con... / process-vs-thread Sleep Time Reference: https://claude.ai/public/artifacts/02... 🧪 Chapters: 0:00 Intro 0:27 Slides (Start) 0:40 What's a Thread? 1:27 Threads in Video Games 2:34 Pt. 2 Out Now! 2:48 Thread Test Device 4:00 Test 4:18 Results 5:06 Check out Pt. 2! 🔔 Subscribe to catch future Verse Boost episodes where we break down UEFN scripting best practices with real code examples and optimization tips. #UEFN #Verse #UnrealVerse #VerseBoost #GameDevelopment #FortniteCreative #UnrealEngine #TipsAndTricks