• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Queen Mary 2 Battles Fierce Storms Across the North Atlantic! Review of 8 Days of Potential Terror! скачать в хорошем качестве

Queen Mary 2 Battles Fierce Storms Across the North Atlantic! Review of 8 Days of Potential Terror! 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Queen Mary 2 Battles Fierce Storms Across the North Atlantic! Review of 8 Days of Potential Terror!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Queen Mary 2 Battles Fierce Storms Across the North Atlantic! Review of 8 Days of Potential Terror! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Queen Mary 2 Battles Fierce Storms Across the North Atlantic! Review of 8 Days of Potential Terror! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Queen Mary 2 Battles Fierce Storms Across the North Atlantic! Review of 8 Days of Potential Terror! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Queen Mary 2 Battles Fierce Storms Across the North Atlantic! Review of 8 Days of Potential Terror!

Setting sail from New York City on January 3, 2024, we embarked on what we hoped would be a smooth winter crossing of the North Atlantic, heading to Southampton, England. But instead, the ocean greeted us with three relentless days of pure chaos—snow, sleet, freezing rain, and one of the most violent storms we have ever faced. Over the course of 72 hours. Day 1 – We departed from Brooklyn, New York, on a January evening. The Queen Mary 2, one of the most iconic ocean liners in history, began her transatlantic crossing. Day 2: The Calm Before the Storm –Though the weather remained cold but clear for much of the day, the Captain’s evening report warned of deteriorating conditions ahead. The forecast showed that a developing storm system would meet us head-on within the next 24 hours. That evening, light snow began to fall, and the winds started to gust. The waves were now 10-15 feet high, signaling the onset of rougher seas. Day 3: Beaufort Force 9 – We woke to the ship lurching underfoot, and looking outside, we saw blizzard-like conditions. The wind was howling at around 50 mph (80 km/h). The ship began to sway as the waves surged higher and higher. According to the ship’s weather report, we were experiencing a Beaufort Force 9 storm, with winds between 47-54 knots (about 54-63 mph) and waves reaching 23-32 feet. The conditions rapidly worsened throughout the day. Inside, some of the passengers began to sense the growing danger. Staff and crew remained professional and calm, but there was no ignoring the violent storm that had engulfed us. Day 4: Beaufort Force 10 – Storm Intensifies – Overnight, the storm intensified, and we were officially in a Beaufort Force 10 storm, also known as a violent storm. Winds now reached 63-70 mph (101-113 km/h), and waves towered at 32-41 feet. The ship creaked under the immense pressure of the sea as it was pounded by one wave after another. The Captain’s report described the worst of it: we were caught in the center of a fast-moving low-pressure system, causing these extreme conditions. Passengers were advised to be careful and use handrails as the ship pitched and rolled in the violent seas. The stabilizers, designed to reduce the ship's rolling motion, were pushed to their absolute limits. Every few minutes, the Queen Mary 2 would rise high on a wave, only to drop into a deep trough, sending some passengers stomachs into freefall. You could hear the waves crashing into the ship. Day 5: Beaufort Force 11 – The Worst of the Storm – We were in the grip of a Beaufort Force 11 storm, the second-highest rating on the scale. This storm brought winds exceeding 70 mph (113 km/h), with waves between 37-52 feet. At this point, the storm had reached its peak intensity. It felt as though the entire ocean was working against us. We could feel every wave, every gust of wind, every crash of water against the ship’s hull. Temperatures dropped to a frigid 19°F (-7°C). The ship’s crew worked tirelessly to clear the decks, while the ship battled through massive waves, she handled it quite nicely. All passengers were advised to stay indoors. That evening, the Captain informed us that the storm was expected to continue for several more hours, but that the worst was behind us. As the night went on, the winds slowly began to ease, but the ship was still caught in violent seas. Day 6: The Storm Breaks – The winds decreased to a much more manageable 40 mph, and the waves, though still rough, were no longer the towering monsters of the previous days. The temperature warmed slightly to 32°F (0°C), and the snow gave way to light rain. For some passengers there was a sense of relief mixed with disbelief at what we had all just experienced. We had survived one of the most intense storms of the year to hit the Queen Mary 2, and it had taken every ounce of engineering and skill to get us through it. She is an amazing ship! Days 7-8: Approaching Southampton We will never forget our time aboard the Queen Mary 2, battling the fury of the North Atlantic. Please consider watching our Cunard Playlist. This journey started in NY in January 2024 when we boarded the Queen Mary 2 and sailed to Southampton, England - Tenerife, Spain - Walvis Bay, Namibia - Port Elizabeth, Capetown & Durban, South Africa - Reunion Island - Mauritius Island and then finally Perth, Australia. We stayed in an inside cabin (check out our cabin tour & review video) for 45 days. With many interesting changes in weather, sickness, safety protocols, breaking-news LIVE updates, as well as amazing ports of call with two overnight stops. And as always... Thanks for coming along on our journey! All the best, Michael & Andrea Our Cunard Playlist can be found on our channel here: https://bit.ly/HubbardsJourneyCunardP... Visit Hubbard's Journey to see more videos by destination or cruise line:    / @hubbardsjourney  

Comments
  • Crossing the Atlantic on Queen Mary 2 🚢 7 Days at Sea 3 месяца назад
    Crossing the Atlantic on Queen Mary 2 🚢 7 Days at Sea
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Непотопляемые гиганты XX века: 5 линкоров, которые пережили две мировые войны! 20 часов назад
    Непотопляемые гиганты XX века: 5 линкоров, которые пережили две мировые войны!
    Опубликовано: 20 часов назад
  • Трехдневное путешествие ночным поездом из Лондона до Северного полярного круга 1 месяц назад
    Трехдневное путешествие ночным поездом из Лондона до Северного полярного круга
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • ИТОГИ ВСТРЕЧИ: ПУТИН ТОКАЕВ | НИКОЛАЙ ПЛАТОШКИН 12 часов назад
    ИТОГИ ВСТРЕЧИ: ПУТИН ТОКАЕВ | НИКОЛАЙ ПЛАТОШКИН
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Queen Mary 2: 10 фактов, которые вы не знали 2 года назад
    Queen Mary 2: 10 фактов, которые вы не знали
    Опубликовано: 2 года назад
  • Кто будет править Украиной после Зеленского, «пугающий поворот» на фронте. Итоги 13.11 8 часов назад
    Кто будет править Украиной после Зеленского, «пугающий поворот» на фронте. Итоги 13.11
    Опубликовано: 8 часов назад
  • ОШИБКА КОМПЬЮТЕРА. Что произошло с Airbus A330 Qantas 72 над Индийским океаном? 18 часов назад
    ОШИБКА КОМПЬЮТЕРА. Что произошло с Airbus A330 Qantas 72 над Индийским океаном?
    Опубликовано: 18 часов назад
  • Трансатлантический переход Queen Mary 2 (из Европы в Нью-Йорк) 2 года назад
    Трансатлантический переход Queen Mary 2 (из Европы в Нью-Йорк)
    Опубликовано: 2 года назад
  • 10 CRUISE SHIPS VS BIG WAVES 2 года назад
    10 CRUISE SHIPS VS BIG WAVES
    Опубликовано: 2 года назад
  • Taking An 18 Hour Ferry In A Storm (Holland to UK) 1 год назад
    Taking An 18 Hour Ferry In A Storm (Holland to UK)
    Опубликовано: 1 год назад
  • QUEEN MARY 2 2025 5 месяцев назад
    QUEEN MARY 2 2025
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • US Navy’s Futuristic $8 Billion Stealth Ship In Action During Patrol 1 день назад
    US Navy’s Futuristic $8 Billion Stealth Ship In Action During Patrol
    Опубликовано: 1 день назад
  • Украина Вышла Из Переговоров❌Гуляйполе Отрезано🚫 Мирноград: Считанные Дни🏴 Военные Сводки 13.11.2025 11 часов назад
    Украина Вышла Из Переговоров❌Гуляйполе Отрезано🚫 Мирноград: Считанные Дни🏴 Военные Сводки 13.11.2025
    Опубликовано: 11 часов назад
  • Brittany Ferries Rosslare to Santander - Book The Lounge And It's More Like a CRUISE! 1 год назад
    Brittany Ferries Rosslare to Santander - Book The Lounge And It's More Like a CRUISE!
    Опубликовано: 1 год назад
  • 8 дней из Нью-Йорка в Англию — весело, но НИКОГДА больше! 8 месяцев назад
    8 дней из Нью-Йорка в Англию — весело, но НИКОГДА больше!
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Cunard Transatlantic отличается от того, что думает большинство людей 3 года назад
    Cunard Transatlantic отличается от того, что думает большинство людей
    Опубликовано: 3 года назад
  • 50 Гигантских Волн, Снятых на Камеру 8 месяцев назад
    50 Гигантских Волн, Снятых на Камеру
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Путешествие на пароме по самому опасному морю в мире 11 дней назад
    Путешествие на пароме по самому опасному морю в мире
    Опубликовано: 11 дней назад
  • Несговорчивый но говорливый рыжий в тихом месте 2 месяца назад
    Несговорчивый но говорливый рыжий в тихом месте
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Почему ЗАПРЕЩЕНО исследовать затонувшую 1 месяц назад
    Почему ЗАПРЕЩЕНО исследовать затонувшую "Эстонию"?
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5