• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Customer Centricity And Jobs To Be Done With Jay Haynes скачать в хорошем качестве

Customer Centricity And Jobs To Be Done With Jay Haynes 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Customer Centricity And Jobs To Be Done With Jay Haynes
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Customer Centricity And Jobs To Be Done With Jay Haynes в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Customer Centricity And Jobs To Be Done With Jay Haynes или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Customer Centricity And Jobs To Be Done With Jay Haynes в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Customer Centricity And Jobs To Be Done With Jay Haynes

Join us for a conversation with Jay Haynes, CEO of thrv, the first and only jobs-to-be-done product management software, which is based upon the foundational work of Clayton Christensen. At the heart of everything Jay and thrv do, is customer centricity. As humans, our goals don’t change over time. For example, the need to get from point A to point B. It’s how we use technology to accomplish the steps in between that has changed. B2B companies love to chase technology: AI, blockchain, APIs, but from Jay’s perspective, customers don’t care about the technology. They only care if the technology helps get the job done faster. Think about maps. In a very short time, we’ve gone from paper maps, to GPS, to a free phone app to get us from point A to point B. If your product takes more than pushing a button to get the job done, you should constantly ask why because you could be delivering a bad customer experience. This simple example demonstrates really knowing your customer and what they are struggling with on a daily basis. Jay also touches on moving away from the model of “shareholders over everything else” in an effort to be more customer centric, allowing customers to develop their product roadmap.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5