• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Mooring System Management Plan (MSMP) & Line management plan (LMP) скачать в хорошем качестве

Mooring System Management Plan (MSMP) & Line management plan (LMP) 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Mooring System Management Plan (MSMP) & Line management plan (LMP)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Mooring System Management Plan (MSMP) & Line management plan (LMP) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Mooring System Management Plan (MSMP) & Line management plan (LMP) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Mooring System Management Plan (MSMP) & Line management plan (LMP) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Mooring System Management Plan (MSMP) & Line management plan (LMP)

Standard Mooring System Management Plan (MSMP) The MSMP should be written to ensure the mooring system is inspected, maintained and operated in accordance with the original design basis. The information contained should be available to anyone who needs to review it. The MSMP does not need to be a comprehensive plan incorporating all information, instead it could be a framework document that links to the information held elsewhere in the ship’s records or Safety Management System (SMS). The following guidance is written to provide assistance in writing a comprehensive and complete plan. OCIMF created the MSMP on the basis of the standard International Maritime Organization (IMO) approach of setting a goal and then listing the functional requirements for how to achieve this. Line Design Break Force – (LDBF) This is the minimum force that a new, dry, spliced mooring line will break at when tested according to appendix B. This is for all mooring line and tail materials except those manufactured from nylon which is tested wet and spliced. This value is declared by the manufacturer on each line’s mooring line certificate (see appendix B) and is stated on a manufacturer’s line data sheet. As outlined in appendix B, when selecting lines, the LDBF of a line shall be 100-105% of the ship design MBL. The LDBF for nylon (polyamide) mooring lines should be specified as break tested wet because nylon lines change strength characteristics once exposed to water and generally do not fully dry to their original construction state. Working Load Limit – (WLL) This is the maximum load that a mooring line should be subjected to in operational service, calculated from the standard environmental criteria. The WLL is expressed as a percentage of Ship Design MBL and should be used as a limiting value in both ship design and operational mooring analyses. During operation, the WLL should not be exceeded. In the same way that SWL is a limit for fixed equipment, the WLL value is used as a limit with the standard environmental criteria and mooring layout when designing mooring systems in establishing mooring system designs. Steel wire ropes have a WLL of 55% of the Ship Design MBL and all other cordage (synthetic) have a WLL of 50% of the ship design MBL. Tail Design Break Force (TDBF) The TDBF needs to be higher than the LDBF because tails experience more wear in service than lines. The TDBF of tails should be 125-130% of ship design MBL. TDBF is tested and defined in wet condition (see testing guidance outlined in appendix B of MEG4) and accounts for any material strength loss when wet.

Comments
  • Ballast Water Treatment Systems (BWTS) and Ballast Water Management Plan (BWMP) 2 года назад
    Ballast Water Treatment Systems (BWTS) and Ballast Water Management Plan (BWMP)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Loading Operations on Crude oil tankers 4 года назад
    Loading Operations on Crude oil tankers
    Опубликовано: 4 года назад
  • Expert Webinar on Trade and Climate at #cop30 55 минут назад
    Expert Webinar on Trade and Climate at #cop30
    Опубликовано: 55 минут назад
  • Why Do Massive Ships Still Use Ropes? 2 года назад
    Why Do Massive Ships Still Use Ropes?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Making it easier to manage MEG4 (mooring equipment guidelines) compliance with digital technology 4 года назад
    Making it easier to manage MEG4 (mooring equipment guidelines) compliance with digital technology
    Опубликовано: 4 года назад
  • GTT NO96 & MkIII LNG Membrane Tank .Gastransport &Technigaz.GTT No:96 &TGZ Mark III System building. 4 года назад
    GTT NO96 & MkIII LNG Membrane Tank .Gastransport &Technigaz.GTT No:96 &TGZ Mark III System building.
    Опубликовано: 4 года назад
  • Mooring Safety 4 года назад
    Mooring Safety
    Опубликовано: 4 года назад
  • Mooring Operation ship #ships #merchantnavy #navy #accidents #mooring #mariners #sailors #ship 4 года назад
    Mooring Operation ship #ships #merchantnavy #navy #accidents #mooring #mariners #sailors #ship
    Опубликовано: 4 года назад
  • HOT WORK ON BOARD A SHIP  OR TANKER 2 года назад
    HOT WORK ON BOARD A SHIP OR TANKER
    Опубликовано: 2 года назад
  • FPSO Topsides Design Optimization Reducing CAPEX Through Lighter Topsides Modules 9 лет назад
    FPSO Topsides Design Optimization Reducing CAPEX Through Lighter Topsides Modules
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Discharging Operations  on Crude oil tankers 3 года назад
    Discharging Operations on Crude oil tankers
    Опубликовано: 3 года назад
  • Fundamentals of Anchoring Operation 4 года назад
    Fundamentals of Anchoring Operation
    Опубликовано: 4 года назад
  • IGP&I  -  Mooring Deck Safety Animation 2 года назад
    IGP&I - Mooring Deck Safety Animation
    Опубликовано: 2 года назад
  • Что такое IMO DCS? | Система сбора данных IMO | SEEMP-II | Система отчетности по топливу IMO DCS 1 год назад
    Что такое IMO DCS? | Система сбора данных IMO | SEEMP-II | Система отчетности по топливу IMO DCS
    Опубликовано: 1 год назад
  • Maintenance Onboard: Painting 4 года назад
    Maintenance Onboard: Painting
    Опубликовано: 4 года назад
  • Mooring incidents – IMCA HSSE038 8 лет назад
    Mooring incidents – IMCA HSSE038
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Знание - сила | Высокоскоростная магистраль Москва — Санкт-Петербург | №295 2 недели назад
    Знание - сила | Высокоскоростная магистраль Москва — Санкт-Петербург | №295
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Bilge water separator 2 года назад
    Bilge water separator
    Опубликовано: 2 года назад
  • Безопасность трапа 4 года назад
    Безопасность трапа
    Опубликовано: 4 года назад
  • FRAMO Cargo Pump - Operations 8 лет назад
    FRAMO Cargo Pump - Operations
    Опубликовано: 8 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5