У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Walmart Is Making Its Own Premium Products Now | WSJ или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Walmart launched a new store brand Bettergoods in an effort to attract new customers to more premium grocery products. And it’s not alone – private labels have exploded in sales. Investing in higher quality store brands is a rising trend among companies including Target, who brings in $30 billion in revenue annually on what they call their “owned brands.” WSJ’s Sarah Nassauer visits Walmart and Target to explore the retail giants’ private label strategies. Chapters: 0:00 Premium grocery brands 0:47 Private labels on the rise 2:00 Walmart 4:49 Target News Explainers Some days the high-speed news cycle can bring more questions than answers. WSJ’s news explainers break down the day's biggest stories into bite-size pieces to help you make sense of the news. #Walmart #Target #WSJ