У нас вы можете посмотреть бесплатно Mercedes experiences Omni-channel marketing with Adobe Experience Cloud - Adobe Symposium 2018 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
At the Adobe Symposium 2018, Mercedes and Adobe Experience Cloud shows how audience engagement across platforms is easier than ever. Alistair Duck demonstrates how Mercedes uses smart crop, experience fragments, multi-site management, and auto target to predict and place the best content in front of each customer segment. Find out more: https://adobe.ly/384LLm2 Aman Sing explains how with Adobe Email Designer numerous content components can be leveraged together to create a visual email without a single line of code. Built in functionality to render previews for desktops and mobile devices will save time and money when building highly personalized emails. Learn more: https://adobe.ly/2BGep0P 5:20 AutoTarget tracks what content is performing the best 7:42 Email Designer is a quick and easy way to visually design emails #adobeexperiencecloud #aec #adobesymposium