У нас вы можете посмотреть бесплатно Using SEO Data to Diagnose Brand Issues: A Deep Dive with Mordy Oberstein или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode of Jolly SEO’s TL;DR, Mordy Oberstein, founder of Unify, touches on the powerful intersection of SEO data and brand strategy. Mordy shares how: +He turned Wix's brand perception around in the SEO market; +Search data can diagnose brand perception problems; +Companies have misused SEO and branding, using Adidas as a case study; +Sentiment analysis plays a crucial role in understanding market positioning; +Mordy uses SEO data to diagnose & re-calibrate brands' marketing strategies, from identifying negative sentiment through search queries to leveraging LLMs (large language models) for brand monitoring. This episode is packed with insights that can change how you view SEO’s role in brand building. Unify (https://www.unifybrandmarketing.com/) – Mordy Oberstein’s brand marketing company AI Analytics by SEMRush (https://www.semrush.com/semrush-ai-to...) – Tool for tracking brand sentiment via LLMs LinkedIn: Mordy Oberstein ( / mordyoberstein ) – Connect with Mordy