• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Data ontology and rethinking customer support metrics - Interview with Marcel Barrera of serviceM... скачать в хорошем качестве

Data ontology and rethinking customer support metrics - Interview with Marcel Barrera of serviceM... 9 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Data ontology and rethinking customer support metrics - Interview with Marcel Barrera of serviceM...
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Data ontology and rethinking customer support metrics - Interview with Marcel Barrera of serviceM... в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Data ontology and rethinking customer support metrics - Interview with Marcel Barrera of serviceM... или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Data ontology and rethinking customer support metrics - Interview with Marcel Barrera of serviceM... в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Data ontology and rethinking customer support metrics - Interview with Marcel Barrera of serviceM...

Today’s podcast is with Marcel Barrera, Chief Strategy Officer at serviceMob Inc (https://www.servicemob.com/) , a customer service enterprise technology company specializing in data ontology driven analytics. Marcel joins me today to talk about why the dominant metrics that are currently being used in customer support are broken, “The ‘Hamster Wheel’ Dilemma,” why AI and human agents are bound to fail without a cohesive, actionable data model and, finally, why churn is customer service’s darkest secret. This interview follows on from my recent interview – The impact of influencer marketing on customer experience – Interview with Daphne Robertson of #paid (https://www.adrianswinscoe.com/2024/1...) – and is number 527 in the series of interviews (https://www.adrianswinscoe.com/catego...) with authors and business leaders who are doing great things, providing valuable insights, helping businesses innovate and delivering great service and experience to both their customers and their employees.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5