• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Leveraging Amazon Q in Connect for Agent Assistance (technical-focused) скачать в хорошем качестве

Leveraging Amazon Q in Connect for Agent Assistance (technical-focused) 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Leveraging Amazon Q in Connect for Agent Assistance (technical-focused)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Leveraging Amazon Q in Connect for Agent Assistance (technical-focused) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Leveraging Amazon Q in Connect for Agent Assistance (technical-focused) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Leveraging Amazon Q in Connect for Agent Assistance (technical-focused) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Leveraging Amazon Q in Connect for Agent Assistance (technical-focused)

This is a recorded webinar. Want to join a future session live? See upcoming events here: https://amazonconnectevents.splashtha... Join the Amazon Connect Solutions Architect team for a hands-on workshop designed to teach how to implement new capabilities and maximize your investment in Amazon Connect. This technical session dives deep on leveraging Amazon Q in Connect generative AI capabilities to improve the agent experience. Through this session, we will use Amazon Q in Connect to help agents meet customer needs on voice and chat contacts. The recommended responses are tailored to resolve the customer need based on context from the live conversation and relevant information from knowledge articles. In this two-hour workshop, we’ll focus on how to implement Amazon Q in Connect generative AI capabilities with Amazon Connect. We will demonstrate the agent experience and how Amazon Q in Connect can shorten your average handle times. This is a technical-focused session and is ideal for those looking to implement tools that provide agents with the guidance they need to resolve issues efficiently, improve customer experiences, and onboard faster. Speakers • Logan Gaffney, Sr Solutions Architect - Amazon Connect, Amazon Web Services • Alex Schrameyer, WW CXE Agent Experience SA Lead, Amazon Web Services

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5