• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

2020 Toyota Highlander | Review & Road Test скачать в хорошем качестве

2020 Toyota Highlander | Review & Road Test 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
2020 Toyota Highlander | Review & Road Test
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 2020 Toyota Highlander | Review & Road Test в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 2020 Toyota Highlander | Review & Road Test или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 2020 Toyota Highlander | Review & Road Test в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



2020 Toyota Highlander | Review & Road Test

For the latest Toyota Highlander pricing and information: https://www.kbb.com/toyota/highlander/ For tackling the rigors of Suburbia 3-row SUV style, it’s hard to top the Toyota Highlander. That’s not to say the 4th-generation Highlander is perfect, we’ll get to its shortcomings shortly, but it is a very friendly package for dragging your kids to ballet lessons. Helming that usability is a smartly arranged interior. 8 seats come standard, with 7 passenger cabins offered on higher trims. Note, the fanciest Platinum trim, which of course we’re testing, only comes with 2nd-row captain’s chairs. 2nd-row comfort is excellent for me, the ultimate average human male. If I bravely crawl back one row, the situation looks dimmer. Best save the rearmost seats for the kiddos. One complicating factor is seat functionality. This release would be hard for a child to use. One of these levers slides the seat and the other allows the seatback to flip forward. Remembering which is which while seated is tricky. And the seatback release doesn’t actually release the seatback. You have to pull it and then pull the upper release meaning two hands. This should be simpler. Idiosyncratic seat functionality aside, the cargo area’s 16 cu-ft aft of the 3rd row allows for a full load of humanity AND sundries. Plus, this hidden storage area holds the cargo cover, ala Subaru Ascent]. Lovely. In full, drop-seat, cargo mode the Highlander tops out at 84.3 cu-ft. That puts it in league with the Honda Pilot and Ford Explorer, but behind the big ole Chevy Traverse (98.2 cu-ft max). The seats are comfortable as are most Toyota seats. Rounding out the interior we find nice materials, especially in this indulgent Platinum trim, a gauge cluster seatbelt indicator to verify your kids’ self-preservation instincts, a rear-seat reminder so you don’t leave anything important behind, 5 USB ports though none are in the 3rd row, handy bins built right into the dash, and this soft rolltop console cover hiding a generous storage area and an optional wireless charging pad. Lastly, our Platinum trim’s 12.3-inch display is big but I wish the backup camera were higher resolution. Also, the Entune infotainment interface, though functional, could use a slicker aesthetic. On the other hand, the available 360 display is nice and with a single button, you can scan around the entire car ensuring you’re clear for takeoff. Lower trims use an 8-inch display but simple functionality and standard Android Auto and Apple CarPlay smartphone connectivity make it a fine interface. And now, let’s briefly hit on the superficial. The latest-gen Highlander has a sculpted, styled, muscular quality you might like. Or you might not. I think this headlight/hood gap is weird and this crossbar looks cribbed from a Subaru Outback. Alright, let’s skew mechanical. That’s the standard 3.5L V6 (295hp, 263 lb-ft) teamed with an innocuous 8-speed automatic transmission; it’s a pairing that’s happy to blast you up to freeway speed or tow 5,000 pounds. When not towing the V6 returns fuel economy that’s typical for the segment with all-wheel drive inflicting a minor toll at the pump (FWD 21city/29hwy, AWD 20city/27hwy). Interestingly the V6’s all-wheel drive system features torque vectoring abilities. That means the system can overdrive the outside rear tire, helping the Highlander turn with greater agility. Snark aside, sophisticated all-wheel drive yields benefits when the roads turn slick. There are also two off-road modes you can activate via this knob plus two on-road modes engaged with this rocker switch. The Highlander’s nature is well-suited for domestic living. It’s quiet, smooth, has a tight turning circle, and it’s not especially exiting to drive. You’ll want to save that excitement for the bachelorette finale. Let’s also acknowledge the Highlander hybrid. With 243 total horsepower, a stellar 36 combined MPG (36city/35hwy FWD Hybrid), and a modest $1,400 premium over the V6, it might be the best Highlander of the bunch. Starting a touch under $36k, including destination charges, the Highlander looks pricey among 3row midsize SUVs, landing about $3,000 higher than a base Honda Pilot. However that price disparity is justified by a lengthy standard equipment roster with smart key access, 3-zone climate control, an 8-way power driver seat, and the Toyota Safety Sense suite of driver assists featuring full-speed dynamic cruise control, lane keep assist, and automatic emergency braking with cyclist and pedestrian detection. Golly that’s a lot of gear. Higher trims offer grander indulgences like a power liftgate, a panoramic roof, leather, and 20-inch wheels to replace the standard 18s. At maximum swank, an all-wheel drive Highlander Platinum trim peaks around $51-grand. Though it faces a panoply of alluring competitors the Toyota Highlander has one big advantage. A cavalcade of enthusiastic buyers who absolutely adore Toyota.

Comments
  • Обзор и приключения на зимних шинах Toyota Highlander 2020 года 5 лет назад
    Обзор и приключения на зимних шинах Toyota Highlander 2020 года
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ⚡️ Резкое заявление о капитуляции || Окружение с трёх сторон 13 часов назад
    ⚡️ Резкое заявление о капитуляции || Окружение с трёх сторон
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Обзор и тест-драйв Toyota Highlander XLE 2020 года (со сравнением комплектаций) 5 лет назад
    Обзор и тест-драйв Toyota Highlander XLE 2020 года (со сравнением комплектаций)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Это САМЫЕ НАДЕЖНЫЕ Б/У кроссоверы. Что брать в 2025 году? 1 год назад
    Это САМЫЕ НАДЕЖНЫЕ Б/У кроссоверы. Что брать в 2025 году?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Toyota Highlander 25 things you might not know 4 года назад
    Toyota Highlander 25 things you might not know
    Опубликовано: 4 года назад
  • Сбербанк сломался: массовые сбои. Россияне выносят деньги из банков. ВВП не растет | Липсиц | ВОЗДУХ 2 часа назад
    Сбербанк сломался: массовые сбои. Россияне выносят деньги из банков. ВВП не растет | Липсиц | ВОЗДУХ
    Опубликовано: 2 часа назад
  • 5 ежедневных привычек, которые защищают простату после 60 лет 4 месяца назад
    5 ежедневных привычек, которые защищают простату после 60 лет
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Липсиц: ГОТОВЬТЕСЬ К СТРАШНОМУ! БЮДЖЕТ РУХНУЛ: ЦБ НАПЕЧАТАЛ 3 ТРЛН! В КРЕМЛЕ БОЯТСЯ ДЕФОЛТА И КРАХА 5 часов назад
    Липсиц: ГОТОВЬТЕСЬ К СТРАШНОМУ! БЮДЖЕТ РУХНУЛ: ЦБ НАПЕЧАТАЛ 3 ТРЛН! В КРЕМЛЕ БОЯТСЯ ДЕФОЛТА И КРАХА
    Опубликовано: 5 часов назад
  • 2020 Toyota Highlander Hybrid Platinum AWD - POV Driving Impressions 5 лет назад
    2020 Toyota Highlander Hybrid Platinum AWD - POV Driving Impressions
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 2020 Toyota Highlander Hybrid AWD Off-Road Review 5 лет назад
    2020 Toyota Highlander Hybrid AWD Off-Road Review
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Should the 2020 Toyota Highlander Platinum be SUV of the YEAR? 5 лет назад
    Should the 2020 Toyota Highlander Platinum be SUV of the YEAR?
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 2020 Toyota Highlander L - How Good is the Base Trim? 5 лет назад
    2020 Toyota Highlander L - How Good is the Base Trim?
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 2020 Toyota Highlander Night Review & Drive (Adaptive Headlights, Ambient lights, Etc) 5 лет назад
    2020 Toyota Highlander Night Review & Drive (Adaptive Headlights, Ambient lights, Etc)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Уникальная немецкая кинохроника штурма Брестской крепости (1941) 1 месяц назад
    Уникальная немецкая кинохроника штурма Брестской крепости (1941)
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Армия смерти Гитлера: Дас Райх — БЕЗ ЦЕНЗУРЫ 3 недели назад
    Армия смерти Гитлера: Дас Райх — БЕЗ ЦЕНЗУРЫ
    Опубликовано: 3 недели назад
  • 2020 Toyota Highlander Hybrid Platinum AWD - POV Driving Impressions 5 лет назад
    2020 Toyota Highlander Hybrid Platinum AWD - POV Driving Impressions
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Отказ от территорий? / Президент пошёл на уступки 14 часов назад
    Отказ от территорий? / Президент пошёл на уступки
    Опубликовано: 14 часов назад
  • 2020 Highlander XLE vs Limited - Who Wins This Battle?? 5 лет назад
    2020 Highlander XLE vs Limited - Who Wins This Battle??
    Опубликовано: 5 лет назад
  • The 2020 Toyota Highlander Wants To Be The Best Family SUV in America 5 лет назад
    The 2020 Toyota Highlander Wants To Be The Best Family SUV in America
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 2020 Toyota Highlander Review — Release Date, Price, Interior and More 5 лет назад
    2020 Toyota Highlander Review — Release Date, Price, Interior and More
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5