У нас вы можете посмотреть бесплатно How to use science to penetrate into the minds of customers | Matej Šucha | TEDxUMB или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Up to 90% of purchasing decisions happen in a subconscious way even though consumer subconsciousness is totally neglected by companies. How to penetrate into the minds of the customers though? The answer is supplied by behavioural science, which has become a major global trend in recent years. It is a combination of psychology, sociology, economics and other sciences that deals with human decisions and behaviour. Frequently, by adding a few words or changing the order of information can mean a dramatic shift in consumer behaviour... This talk was given at a TEDx event using the TED conference format but independently organized by a local community. Learn more at https://www.ted.com/tedx