• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Visual Listening In: Extracting Brand Image Portrayed on Social Media скачать в хорошем качестве

Visual Listening In: Extracting Brand Image Portrayed on Social Media Трансляция закончилась 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Visual Listening In: Extracting Brand Image Portrayed on Social Media
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Visual Listening In: Extracting Brand Image Portrayed on Social Media в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Visual Listening In: Extracting Brand Image Portrayed on Social Media или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Visual Listening In: Extracting Brand Image Portrayed on Social Media в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Visual Listening In: Extracting Brand Image Portrayed on Social Media

Marketing academics and practitioners recognize the importance of monitoring consumer online conversations about brands. The focus so far has been on user generated content in the form of text. However, images are on their way to surpassing text as the medium of choice for social conversations. In these images, consumers often tag brands. We propose a “visual listening in” approach to measuring how brands are portrayed on social media (Instagram), by mining visual content posted by users. Our approach consists of two stages. We first use two supervised machine learning methods, traditional support vector machine classifiers and deep convolutional neural networks, to measure brand attributes (glamorous, rugged, healthy, fun) from images. We then apply the classifiers to brand-related images posted on social media to measure what consumers are visually communicating about brands. We study 56 brands in the apparel and beverages categories, and compare their portrayal in consumer-created images with images on the firm’s official Instagram account, as well as with consumer brand perceptions measured in a national brand survey. Although the three measures exhibit convergent validity, we find key differences between how consumers and firms portray the brands on visual social media, and how the average consumer perceives the brands.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5