• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Pontiac intake comparison. Comparing OEM intake to Performer, RPM, P4B (square), SP2P, and Tomahawk скачать в хорошем качестве

Pontiac intake comparison. Comparing OEM intake to Performer, RPM, P4B (square), SP2P, and Tomahawk 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Pontiac intake comparison.  Comparing OEM intake to Performer, RPM, P4B (square), SP2P, and Tomahawk
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Pontiac intake comparison. Comparing OEM intake to Performer, RPM, P4B (square), SP2P, and Tomahawk в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Pontiac intake comparison. Comparing OEM intake to Performer, RPM, P4B (square), SP2P, and Tomahawk или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Pontiac intake comparison. Comparing OEM intake to Performer, RPM, P4B (square), SP2P, and Tomahawk в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Pontiac intake comparison. Comparing OEM intake to Performer, RPM, P4B (square), SP2P, and Tomahawk

Test fitting a variety of intake manifolds on my Pontiac 455, to show the carburetor position differences. I first fit and measure a factory pre-EGR intake, then measure several different aftermarket intakes to give an idea of how much they alter the carburetor placement. This may be helpful in determining how an intake may alter hood scoop placement, or available hood clearance on other models. NOTE: Even though the Tomahawk intake, tested at the end, places the carburetor VERY close to the stock position, it IS NOT a good choice for most people. It is a single-plane with larger runners - I would ONLY suggest this intake for people with aftermarket heads or higher level porting to their factory heads, along with larger camshafts. NOTE 2: Thanks to Tony for adding more data (in the comments below). It would be awesome for others to use my same measuring method, and share the results they get for other intakes.

Comments
  • Pontiac V8 Rebuild, Part 19:  How to install an Intake Manifold 5 лет назад
    Pontiac V8 Rebuild, Part 19: How to install an Intake Manifold
    Опубликовано: 5 лет назад
  • МГНОВЕННО ИДЕНТИФИЦИРУЙТЕ двигатель Chevy Small Block 400 #SmallBlockChevy #400 #HorsePower #Engi... 3 месяца назад
    МГНОВЕННО ИДЕНТИФИЦИРУЙТЕ двигатель Chevy Small Block 400 #SmallBlockChevy #400 #HorsePower #Engi...
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • The Parts Place 1971 Pontiac 455 HO reproduction intake manifold 7 лет назад
    The Parts Place 1971 Pontiac 455 HO reproduction intake manifold
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Cooling mods for Pontiac 389 400 455 2 года назад
    Cooling mods for Pontiac 389 400 455
    Опубликовано: 2 года назад
  • Pontiac Intake Manifold HACK! Separating the Water Crossover 10 месяцев назад
    Pontiac Intake Manifold HACK! Separating the Water Crossover
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Pontiac Header Installation, Doug's D569 into 1st gen Firebird 2 года назад
    Pontiac Header Installation, Doug's D569 into 1st gen Firebird
    Опубликовано: 2 года назад
  • 1980 Pontiac Trans Am 301 To 400 Engine Swap! Big Gains For Low Dollars 1 год назад
    1980 Pontiac Trans Am 301 To 400 Engine Swap! Big Gains For Low Dollars
    Опубликовано: 1 год назад
  • HOW TO: Q-JET TUNING FOR BIG POWER GAINS PLUS STOCK PONTIAC 400 Q-JET INTAKE VS EDELBROCK-WHO WINS? 3 года назад
    HOW TO: Q-JET TUNING FOR BIG POWER GAINS PLUS STOCK PONTIAC 400 Q-JET INTAKE VS EDELBROCK-WHO WINS?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Замена заднего главного сальника Pontiac 455 8 лет назад
    Замена заднего главного сальника Pontiac 455
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Problems Solved - GTO 400 Dyno Blast 3 года назад
    Problems Solved - GTO 400 Dyno Blast
    Опубликовано: 3 года назад
  • Intake port matching Pontiac North Wind 3 года назад
    Intake port matching Pontiac North Wind
    Опубликовано: 3 года назад
  • Сборка Cheap Fuel Cruiser Pontiac 400 для Pontiac LeMans 1967 года 4 года назад
    Сборка Cheap Fuel Cruiser Pontiac 400 для Pontiac LeMans 1967 года
    Опубликовано: 4 года назад
  • Ремонт Pontiac V8, часть 12: Как правильно установить головки. 5 лет назад
    Ремонт Pontiac V8, часть 12: Как правильно установить головки.
    Опубликовано: 5 лет назад
  • THE OTHER GUYS-PONTIAC POWER! 5 лет назад
    THE OTHER GUYS-PONTIAC POWER!
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Poncho Revival -- Building a Stroker Pontiac (Secret EFI!) 5 лет назад
    Poncho Revival -- Building a Stroker Pontiac (Secret EFI!)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Хитрость охлаждения головы Pontiac — Часть 2 — Сохраняем голову в прохладе 3 года назад
    Хитрость охлаждения головы Pontiac — Часть 2 — Сохраняем голову в прохладе
    Опубликовано: 3 года назад
  • Speedmaster Pontiac heads Bad News on port alignment 3 года назад
    Speedmaster Pontiac heads Bad News on port alignment
    Опубликовано: 3 года назад
  • Это ГЛАВНЫЙ параметр АВТОДИАГНОСТИКИ ! Топливные коррекции 6 месяцев назад
    Это ГЛАВНЫЙ параметр АВТОДИАГНОСТИКИ ! Топливные коррекции
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Building a Blown Pontiac Killer from a 185HP Mid-70s Smog Engine! Let's Tear it Down!!! 3 года назад
    Building a Blown Pontiac Killer from a 185HP Mid-70s Smog Engine! Let's Tear it Down!!!
    Опубликовано: 3 года назад
  • 1978 PONTIAC TRANS AM oem Intake Removal and WHY? Feb. 2023 2 года назад
    1978 PONTIAC TRANS AM oem Intake Removal and WHY? Feb. 2023
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5