• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Neuromarketing: How Brands are Manipulating Your Brain | Consumer Decisions Documentary скачать в хорошем качестве

Neuromarketing: How Brands are Manipulating Your Brain | Consumer Decisions Documentary 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Neuromarketing: How Brands are Manipulating Your Brain | Consumer Decisions Documentary
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Neuromarketing: How Brands are Manipulating Your Brain | Consumer Decisions Documentary в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Neuromarketing: How Brands are Manipulating Your Brain | Consumer Decisions Documentary или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Neuromarketing: How Brands are Manipulating Your Brain | Consumer Decisions Documentary в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Neuromarketing: How Brands are Manipulating Your Brain | Consumer Decisions Documentary

More and more companies are turning to neuromarketing. This controversial practice involves studying consumers’ brains, analyzing how and why we respond to certain stimuli, in order to influence our decisions. It’s based on the idea that 90% of the decisions we make are taken at a subconscious level. If a brand can speak directly to our ‘gut instinct’, bypassing reason, they will sell more products. One company that has used neuromarketing is McDonald’s. They developed a perfume which was subtly diffused in restaurants to increase brand association and boost sales. Proctor & Gamble also tried a similar trick. Sales of Ariel washing powder increased by 70% after an artificial perfume was placed under the lid. But is playing with our subconscious to encourage us to buy more things marketing or manipulation? Where do we draw the line? This documentary was produced by Premiere Lignes and directed by Benoît Bringer. It was first released in 2012. --- SUBSCRIBE for more amazing stories, including free FULL documentaries. At Java Films we have an incredible library of award-winning documentaries: from world-leading investigations to true crime and history, we have something for everyone! Click the SUBSCRIBE button and make sure to set NOTIFICATIONS to stay updated with all new content! Sign up to the Java Films Clubs for exclusive deals and discounts for amazing documentaries - find out first about FREE FULL docs: http://eepurl.com/hhNC69 Head to https://www.watchjavafilms.tv/ to check out our catalogue of documentaries available on Demand. You can also find our docs on : Amazon Prime Video: https://www.amazon.com/v/javafilms Vimeo On Demand: https://vimeo.com/javafilms/vod_pages Like us on Facebook:   / javafilms   Follow us on Twitter:   / java_films   Follow us on Instagram:   / javafilms.tv  

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5