• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

"How I turned Hublot into a $700m mega-brand in under 25 years" - INCREDIBLE J.C Biver interview скачать в хорошем качестве

"How I turned Hublot into a $700m mega-brand in under 25 years" - INCREDIBLE J.C Biver interview 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: "How I turned Hublot into a $700m mega-brand in under 25 years" - INCREDIBLE J.C Biver interview в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно "How I turned Hublot into a $700m mega-brand in under 25 years" - INCREDIBLE J.C Biver interview или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон "How I turned Hublot into a $700m mega-brand in under 25 years" - INCREDIBLE J.C Biver interview в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



"How I turned Hublot into a $700m mega-brand in under 25 years" - INCREDIBLE J.C Biver interview

Read more: https://timeandtidewatches.com/ Join the club: https://www.timeandtide.club/ Shop: https://shop.timeandtidewatches.com/ Jean-Claude Biver and his team bought Hublot 24 years ago. At that time it was a tiny brand, big in Spain, but netting $24-million. But Biver considered that it had reached less than 20% of its potential and could be a mega-brand, with its youthful re-casting of luxury in a more casual, sporty and fun context. In 2019, it made $700m. In this extraordinary interview Biver spells out the 11 keys to his success, and how he still believes he could do it again today, with any brand. 0:26 BY SEEING THE NEED FOR A "LUXURY SWATCH" TO REDEFINE LUXURY 2:33 BY BUYING A 'WEAK' BRAND WITH A STRONG CONCEPT FOR A LOW PRICE 4:42 WITH GOOD HEALTH AND HEALTHY DOUBT 6:10 BY GOING AGAINST LUXURY TRADITION AND SHUNNING PRECIOUS METALS 7:44 BY WRITING A SIMPLE STRATEGY THAT COULD FIT ON ONE PAGE! 8:31 BY BEING BIG IN SPAIN 9:15 BY PUTTING THE DREAM TEAM ON IT 10:09 BY USING MULTIPLE AMBASSADORS 11:12 BY STAYING ON MESSAGE 12:22 BY HAVING THE EXCITEMENT FACTOR 13:41 BY NEVER CUTTING SPEND ON R&D #hublot #jeanclaudebiverinterview #hublothistory INSTAGRAM @timetidewatches FACEBOOK   / timetidewatches  

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5