У нас вы можете посмотреть бесплатно Lesson 7 - Setting Up More Parameters или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This lesson sets up more parameters to make our materials even more flexible once inside Unreal. Before moving on to the last video, try to complete an "assignment" by completing the follow on your own: Create a Master Material that will be useable with the Unreal Preset from Substance Painter. It should have the following parameters exposed and put into appropriate groups and names: Color Controls Brightness Tint Saturation Roughness Controls Contrast Intensity Emissive Controls Color Intensity Normal Controls Intensity Option to have a Detail Normal Map Detail Normal Map Intensity Maps Base Color ORM Normal Detail Normal Emissive Alpha Import the 3 static mesh assets into your Unreal Project. Export the Textures from the Substance Painter files provided for those assets. Import those Textures into Unreal Engine and ensure the correct settings have been applied to the appropriate textures. Create Material Instances using your Master Material for the 3 assets provided and assign the materials to your static meshes in your Content Browser.