У нас вы можете посмотреть бесплатно Paragon Character Texturing Pipeline | Unreal Dev Day Montreal 2017 | Unreal Engine или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this Unreal Dev Day Montreal presentation, Technical Artist Harrison Moore goes through the texturing pipeline used on Paragon from start to finish, breaking down the steps and techniques the team uses to texture hyper-realistic characters in UE4. (00:09) - Intro & Paragon Workflow (04:55) - Material Functions (10:13) - Inside the Material Function Editor (14:42) - Masking Sets (17:03) - Using Substance Painter as a Master File (24:08) - Making a Skin in UE4 (29:48) - Subsurface Scattering (36:50) - Specular/Roughness Maps (40:19) - Q&A