У нас вы можете посмотреть бесплатно How local media can build recurring revenue like SaaS companies | Keep It Local или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode of Keep It Local, host Ryan Welton interviews Todd Handy, founder of Disruptive Impact and board member for the Local Media Association, about his new report, The SaaS-ification of Media. Handy shares how local publishers can learn from software companies by focusing on recurring revenue, retention and customer lifetime value. Listeners will learn: • What “SaaS-ification” means in practical terms for local media • Why advertiser churn is the “silent killer” of sustainability • How to run a Go-To-Market Audit to assess digital readiness • Why every publisher needs a CRM to track renewals and growth • How to start applying SaaS principles immediately — no matter your size Resources Mentioned: • The SaaS-ification of Media — Purchase via Local Media Association • Contact Todd Handy: https://disruptiveimpact.co (https://www.disruptiveimpact.co/) • Connect on LinkedIn: / toddjhandy