• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Hidden Graphics Bug in Oblivion (and How to Fix It) скачать в хорошем качестве

The Hidden Graphics Bug in Oblivion (and How to Fix It) 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Hidden Graphics Bug in Oblivion (and How to Fix It)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Hidden Graphics Bug in Oblivion (and How to Fix It) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Hidden Graphics Bug in Oblivion (and How to Fix It) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Hidden Graphics Bug in Oblivion (and How to Fix It) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Hidden Graphics Bug in Oblivion (and How to Fix It)

Download Fix: https://www.nexusmods.com/oblivionrem... There's currently a bug in Oblivion Remastered that causes Medium Shadows to have the same Volumetric Fog settings as Ultra Shadows. This can lead to a performance loss of up to ~5%. Yes, in Oblivion Remastered, Shadow Quality also affects Volumetric Fog. Even though this was recorded a while ago, it is still relevant as of patch v1.512.105 Here’s what happens: If you set Shadow Quality to Ultra, it cranks up fog detail with settings like GridPixelSize=8 and GridSizeZ=128. If you set Shadow Quality to High, it lowers down fog settings to GridPixelSize=16 and GridSizeZ=64. If you set Shadow Quality to Medium or Low, nothing happens to the fog. This means that if you switch directly from Ultra to Low or Medium, the Ultra fog settings just stay on. Even worse - this also happens when you *close and re-open the game*. If your Shadow Quality is set to Medium, the game defaults to Volumetric Fog values equivalent to Ultra, so they'll just stay that way. Unless you go into the options and manually scroll to High and then back to Medium, you're stuck with Ultra Fog even on Medium Shadows. In practice, this only affects Medium Shadow Quality, since at Low the game completely turns off Volumetric Fog, even though the values are still wrong at Low. Luckily, this can be easily fixed by modifying the Scalability.ini file and adding the missing fog settings: [ShadowQuality@0] r.VolumetricFog.GridPixelSize=16 r.VolumetricFog.GridSizeZ=64 [ShadowQuality@1] r.VolumetricFog.GridPixelSize=16 r.VolumetricFog.GridSizeZ=64 💬 Discord:   / discord   Timestamps: 00:00 Intro 00:35 Bug Showcase 01:56 Ultra vs High Fog Comparisons 02:06 TL;DW Fix 03:01 Testing Fog via Console 07:17 How .ini Files Work in Unreal Engine 09:07 What Causes The Bug? 09:43 Engine.ini vs Scalability.ini Fix 10:08 Graphics Settings Changes Cause Instability? 10:49 Outro

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5