У нас вы можете посмотреть бесплатно Orthopedic Office Lean Case Study Lean Fox или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this portion of the presentation at the MMGMA (Michigan Medical Group Management Association) conference, Todd Sperl discusses his Lean work with an orthopedic office. Analysis of patient flow (spaghetti map) and patient visit time data helped identify where backups were occurring and reasons for deviations. Before Lean, average patient experience (in and out the door) time was one hour and 7 minutes with a standard deviation of 52 minutes. Changes and training in the call center and x-ray protocol and helped change patient experience time to about 30 minutes and reduce variation so that 90% of patients in and out in 90 minutes or less. The practice with able to increase volume by over 600 patient visits in 11 months without adding staff.