• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

AFR LS3 Enforcer - really great heads but less power. Why? скачать в хорошем качестве

AFR LS3 Enforcer - really great heads but less power. Why? 1 year ago

video

sharing

camera phone

video phone

free

upload

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
AFR LS3 Enforcer - really great heads but less power. Why?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: AFR LS3 Enforcer - really great heads but less power. Why? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно AFR LS3 Enforcer - really great heads but less power. Why? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон AFR LS3 Enforcer - really great heads but less power. Why? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



AFR LS3 Enforcer - really great heads but less power. Why?

In this, episode 136, DV explains why, in the PowerTec 10 & Unity Motorsports Garage dyno tests, a superior set of LS3 heads from AFR, made LESS HP. This episode will be a lesson in the domino effect when performance engine modifications are considered. Watch it. For sure it will be a lesson you will rarely, if ever, see on any other performance channels.

Comments
  • Cut 50% weight from valve, spring & retainer. 2 years ago
    Cut 50% weight from valve, spring & retainer.
    Опубликовано: 2 years ago
    64872
  • Cam timing for REAL power and the automatic cam degree wheel 2 years ago
    Cam timing for REAL power and the automatic cam degree wheel
    Опубликовано: 2 years ago
    94960
  • Avoiding  death from hi-impact crashes. 1 year ago
    Avoiding death from hi-impact crashes.
    Опубликовано: 1 year ago
    3713
  • This 632 1060 HP pump gas, street BB Chevy is typically $5000 below average! 1 year ago
    This 632 1060 HP pump gas, street BB Chevy is typically $5000 below average!
    Опубликовано: 1 year ago
    20040
  • AFR's 'super porter'  low buck LS 3 head 11 months ago
    AFR's 'super porter' low buck LS 3 head
    Опубликовано: 11 months ago
    8325
  • Quench action - money saving power adder 11 months ago
    Quench action - money saving power adder
    Опубликовано: 11 months ago
    67141
  • How Alternators Work - Automotive Electricity Generator 4 years ago
    How Alternators Work - Automotive Electricity Generator
    Опубликовано: 4 years ago
    3614824
  • PolyQuad - How the worlds most powerful 4v heads are built. 1 year ago
    PolyQuad - How the worlds most powerful 4v heads are built.
    Опубликовано: 1 year ago
    15782
  • Understanding GD&T 2 years ago
    Understanding GD&T
    Опубликовано: 2 years ago
    1348966
  • The Engine of Our Dreams Exists. It's a Clean, Powerful, Supercharged and Rotary Valved Two Stroke 8 days ago
    The Engine of Our Dreams Exists. It's a Clean, Powerful, Supercharged and Rotary Valved Two Stroke
    Опубликовано: 8 days ago
    714041

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5